Przetargi.pl
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. 1 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 24 13 575
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 4
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 24 13 575
    REGON: 18034946700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgk-ns.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 5 instalacji fotowoltaicznych na obiektach Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowa Sarzyna, Sarzyna, Łętownia, Wola Zarczycka oraz Jelna, w ramach projektu pn. „Montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.1 Rozwój OZE – konkurs ogólny RPO WP 2014-2020. Zadanie nr 1- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Nowej Sarzynie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,26 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (ogniwa fotowoltaiczne o mocy 260 Wp – 151 szt.), 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Sarzynie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,28 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (ogniwa fotowoltaiczne o mocy 260 Wp – 28 szt.), 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Łętowni. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,86 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (ogniwa fotowoltaiczne o mocy 260 Wp – 61 szt.), 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Woli Zarczyckiej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 34,32 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, (ogniwa fotowoltaiczne o mocy 260 Wp – 132 szt.), 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Jelnej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,22 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (ogniwa fotowoltaiczne o mocy 260 Wp – 97 szt.), 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów, urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. 5.2. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót; 2) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji w poszczególnych nieruchomościach; 3) opracowanie odrębnej dla każdej mikroinstalacji operatu odbiorowego z wykonanej instalacji zawierającego: dokumentacje powykonawczą (jeżeli zajdą istotne zmiany podczas prowadzenia robót), komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.) w przypadku konieczności jej wykonania; 4) opracowanie odrębnej dla każdej mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji); 5) przygotowanie zgłoszeń wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej lokalnego operatora sieci dystrybucyjnej– w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa; 6) przeprowadzenie szkolenia użytkowników instalacji w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; 7) wykonanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 5.3. Rozwiązania równoważne Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji technicznej pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicja musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 27.02.2019 r. do godz. 10:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank PEKAO S.A./ I Oddział w Leżajsku / nr 81 1240 2630 1111 0000 3639 5448 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: Wadium - „Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW”oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia (powinna odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ), - termin ważności gwarancji/poręczenia (musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ), - zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Etap składania ofert: 1) wypełniony formularz oferty – (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach