Przetargi.pl
Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2019-2021

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych, na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2019-2021. 2. Jednostkowe zestawienie tabelaryczne wymaganych rodzajów dostaw i usług w ramach zamówienia zawarte jest w SIWZ. 3. Wszystkie znaki drogowe oraz tabliczki z nazwami ulic muszą być osadzone na słupkach ocynkowanych niemalowanych o średnicy 60,3 mm i odpowiedniej wysokości, takiej aby spód znaku i tabliczki (najniższy punkt znaku) nie znajdował się niżej niż 2,20m nad poziomem terenu. Montaż znaków oraz tabliczek w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Słupek (z montażowymi markami) powinien być osadzony za pomocą stopy fundamentowej zgodnie z przepisami PN – EN/PN. 4. Dostawa i montaż tabliczki informacyjnej z nazwą ulicy – tabliczka dwustronna: • podkład o wymiarach 200mmx800mm wykonany z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,5mm • lico wykonane z foli odblaskowej pierwszej generacji pryzmatycznej (wydruk zabezpieczony folią UV), tło o kolorze granatowym RAL 5013, litery białe (wysokość liter 70 mm), herb Gminy Kobierzyce (wym. 90 mm x 110 mm) • ramka okalająca (wym. 260 mm x 860 mm) wykonana z czarnego profilu zamkniętego 20x20mm z przyspawanymi uchwytami na rurę fi60mm. Całość ocynkowana ogniowo a następnie pomalowana proszkowo na kolor czarny. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka), które powinny być zamontowane zgodnie z przepisami PN-EN/PN. 6. Dla znaków wyszczególnionych w pierwszych dwóch częściach tabeli tj. dla znaków typu 1 i 2 w formularzu oferty jako ceny jednostkowe należy podać cenę jednego znaku (dostawy i jego montażu do słupka) oraz do każdego z tych znaków – cenę (dostawy i montażu) całego słupka o parametrach śr. 60,3 mm i dł.3,8m. Cena za dostawę i montaż słupka powinna być ceną ujednoliconą , tzn. ten sam słupek nie może mieć różnych cen w zależności od znaku. Dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w poz. 1 tabeli należy podać jako cenę jednostkową cenę dostawy i montażu m2 dla tego rodzaju znaków. W pozostałych pozycjach tabeli należy przyjąć ceny jednostkowe tak jak wskazuje się w tabeli (za 1 szt. lub 1 mb). Reasumując - cena obliczona przez Wykonawcę obejmuje zsumowane ceny jednostkowe dla dostawy i montażu znaków i słupków. 7. Warunki realizacji umowy: 1) Każdorazowo Zamawiający zleci dostawę i montaż odpowiedniego kompletu znaków w zależności od bieżących potrzeb i w uzgodnieniu z użytkownikami dróg tj. mieszkańcami konkretnych obszarów na terenie Gminy Kobierzyce oraz w oparciu o ceny jednostkowe brutto określone w formularzu ofertowym. 2) Wykonawca powinien udzielić 48-miesięcznej gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru na wykonane przez siebie usługi, dostawy oraz zastosowane materiały. 3) Czas realizacji poszczególnych zleceń musi wynosić nie więcej niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na adres mailowy wskazany w umowie z potwierdzeniem pisemnym. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia następnego po przekazaniu Wykonawcy treści zlecenia drogą mailową. Krótszy termin realizacji zleceń, o czym mowa poniżej, będzie punktowany w pozacenowym kryterium oceny ofert. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi tj. pracownicy fizyczni (osoby montujące oznaczenia pionowe) były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040 ). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12)-23) ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej:  dwa zamówienia na dostawę i montaż w zakresie oznakowania pionowego dróg na kwotę 50.000,00 zł każde albo wykonanie jednego takiego zamówienia o wartości 100.000,00 zł lub więcej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- oświadczenie Wykonawcy 4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (min. 100 000,00 zł),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach