Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie Gminy Kobierzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie Gminy Kobierzyce. 2. Każdorazowo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowego, odpowiedniego oznakowania poziomego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego na terenie Gminy Kobierzyce oraz w oparciu o ceny jednostkowe brutto określone w formularzu ofertowym. 3. Realizacja zamówienia powinna być zgodna z załącznikiem nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003 Nr 220 poz. 2181). 4. Rodzaje wymaganego oznakowania poziomego realizowanego na zlecenie Zamawiającego: Grubowarstwowe chemoutwardzalne sportflex (wypukłe groszki) Grubowarstwowe chemoutwardzalne gładkie Cienkowarstwowe farbami drogowymi Chemo spray Wykonanie linii peronowych metodą sportflex (wypukłe groszki) Śrutowanie oznakowania poziomego Wznoszenie azyli bezpieczeństwa dla pieszych 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić: 6-miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty podpisania protokołu odbioru na wykonane przez siebie usługi oznakowania poziomego farbami drogowymi i na zastosowany materiał, 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty podpisania protokołu odbioru na wykonane przez siebie usługi oznakowania poziomego farbami chemoutwardzalnymi i na zastosowany materiał, 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty podpisania protokołu odbioru na wykonane przez siebie usługi wzniesienia azyli bezpieczeństwa i na zastosowany materiał. 5. Ustala się, iż czas uruchomienia tj. podjęcia realizacji zlecenia wynosi 24/48 godzin (w zależności od deklaracji Wykonawcy w ofercie) a wymierna realizacja zlecenie tj. kontynuowanie niezbędnych wskazanych przez Zamawiającego prac przez pracowników Wykonawcy będzie wykonywana min. w wymiarze min. 8 godz. dziennie z wyłączeniem dni ustawowo wolnych lub 6 godz. w przypadku deklaracji Wykonawcy pracy w godz. nocnych pod rygorem kar umownych. Bieg terminu rozpoczyna się, w dniu przekazaniu Wykonawcy treści zlecenia. 6. Każdorazowo Zamawiający zleci wykonanie danego rodzaju oznakowania i wskaże miejsce wykonania w zależności od bieżących potrzeb oraz w oparciu o ceny jednostkowe brutto określone w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy jednostkowe zamówienia w ramach realizacji przedmiotu umowy e-mailem albo drogą pocztową. Wymagalny czas realizacji poszczególnych zleceń będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego z uwzględnieniem aspektów technicznych i zakresu zlecenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi (montaż oznaczenia pionowego) były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040 ). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12)-23) ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej: dwie usługi w zakresie oznakowania poziomego na kwotę min. 70.000,00zł każda lub wykonanie jednego takiego zamówienia o wartości min. 140.000,00zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- oświadczenie Wykonawcy 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (min. 100 000,00 zł),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2023-04-28 - Dostawa znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2023-03-24 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie Gminy Kobierzyce
Dodano: 2023-02-24 - Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
Dodano: 2020-06-25 - Bieżące utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra
Dodano: 2020-03-23 - Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2020-02-07 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu trzech przejść aktywnych na skrzyżowaniu ulic Kopernika i Sienkiewicza w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły”.
Dodano: 2019-10-21 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy 2 aktywnych przejść dla pieszych w Dzierżoniowie na drogach gminnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Nowoczesne przejścia dla pieszych - bezpieczna droga do szkoły”.
Dodano: 2019-10-11 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy 4 aktywnych przejść dla pieszych w Dzierżoniowie na ul. Piastowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa 4 przejść dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr DW 382 - ul. Piastowskiej w Dzierżoniowie”.
Dodano: 2019-10-09