Przetargi.pl
Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych, na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2017-2018

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55040 Kobierzyce, al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1
    55040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych, na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych, na terenie Gminy Kobierzyce w latach 2017-2018. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z przepisami zawartymi w załączniku nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003 Nr 220 poz. 2181 ). Wszystkie znaki drogowe oraz tabliczki z nazwami ulic muszą być osadzone na słupkach ocynkowanych nie malowanych o średnicy 60,3 mm i odpowiedniej wysokości, takiej aby spód znaku i tabliczki (najniższy punkt znaku) nie znajdował się niżej niż 2,20m nad poziomem terenu. Montaż znaków oraz tabliczek w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Słupek (z montażowymi markami) powinien być osadzony za pomocą stopy fundamentowej zgodnie z przepisami PN – EN 12899 . Norma ta obowiązuje dla całego oznakowania pionowego. Dostawa i montaż tabliczki informacyjnej z nazwą ulicy (lico wykonane w kolorze granatowym, grafika wykonana z foli odblaskowej pierwszej generacji koloru białego, czcionka 70 mm, herb o rozm. 90 mm x 110 mm). Ramka okalająca (wym. 260 mm x 860 mm) oraz tabliczka powinna być ocynkowana. Dla znaków wyszczególnionych w pierwszych dwóch częściach tabeli tj. dla znaków typu 1 i 2 w formularzu oferty jako ceny jednostkowe należy podać cenę jednego znaku ( dostawy i jego montażu do słupka ) oraz do każdego z tych znaków – cenę (dostawy i montażu ) całego słupka o parametrach śr. 60,3 mm i wys.3,8m. Cena za dostawę i montaż słupka powinna być ceną ujednoliconą , tzn, ten sam słupek nie może mieć różnych cen w zależności od znaku. Dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w poz. 1 należy podać jako cenę jednostkową cenę dostawy i montażu m2 dla tego rodzaju znaków . W pozostałych pozycjach należy przyjąć ceny jednostkowe tak jak wskazuje się w tabeli( za 1 szt. lub 1 mb) Reasumując - cena obliczona przez Wykonawcę obejmuje zsumowane ceny jednostkowe dla dostawy i montażu znaków i słupków . Warunki realizacji umowy: Każdorazowo Zamawiający zleci wykonanie odpowiedniego kompletu znaków w zależności od bieżących potrzeb oraz w oparciu o ceny jednostkowe brutto określone w formularzu ofertowym i potrzebne ilości. Wykonawca powinien udzielić 36-miesięcznej gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru jednostkowego zlecenia na wykonane przez siebie usługi, dostawy oraz zastosowane materiały. Zamawiający w zależności od faktycznego zapotrzebowania będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy zamówienia w ramach realizacji przedmiotu umowy e-mailem albo faxem. Zamówienia będą zawierały szczegółową specyfikację dostaw i usług, wskazującą także miejsca wykonania montażu, ich wartość oraz termin ich wykonania, nie dłuższy jednak niż ………….od daty zlecenia przesłanego przez Zamawiającego adres e-mailowy …………………., tel……….. Bieg terminu rozpoczyna się następnego dnia, po przekazaniu Wykonawcy treści zlecenia . Wymagalny czas realizacji poszczególnych zleceń musi wynosić nie więcej niż 2 tygodnie od dnia następnego po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia na adres mailowy wskazany w umowie z potwierdzeniem pisemny . Krótszy termin realizacji zleceń, o czym mowa powyżej, będzie punktowany w pozacenowym kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach