Przetargi.pl
Dostawa i montaż oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa i montaż oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno (Kod CPV: 31520000-7; 45316110-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. II. Zakres rzeczowy Dostawa i montaż oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno obejmuje: Wykonanie prac dla czterech lokalizacji: 1. Roboty ziemne i montaż fundamentu 1) Wykop pod fundament. 2) Wykonanie fundamentu. Fundament prefabrykowany żelbetowy dostosowany do wybranego zestawu oświetleniowego i wysokości lampy. 3) Zasypanie i zagęszczenie gruntu do wskaźnika zagęszczenia Is=1,0 2. Dostawa i montaż zestawu lampy o zasilaniu hybrydowym 1) Dostawa i montaż słupa. Słup ze stali ocynkowanej. Przekrój i wysokości słupa dostosowana do umieszczenia źródła światła na wysokości min. 8 m nad teren. Słup powinien przenieść obciążenia dla strefy wiatrowej II, wysokości 0-200 m n.p.m.. Słup przystosowany do montażu: wysięgnika stalowego do oprawy oświetleniowej, panelu fotowoltaicznego, turbiny wiatrowej, oprawy LED, skrzynki z akumulatorem, wyłącznikiem zmierzchowym i zegarem sterującym. 2) Dostawa i montaż nadstawki słupa. Nadstawka słupa ze stali ocynkowanej. 3) Dostawa i montaż wysięgnika do oprawy oświetleniowej. Wysięgnik rurowy ocynkowany przystosowany do oprawy oświetleniowej LED. Wysięgnik powinien umożliwiać płynną zmianę konta nachylenia względem płaszczyzny podłoża. 4) Dostawa i montaż ramy metalowej z panelem fotowoltaicznym (modułem fotowoltaicznym). Rama aluminiowa, anodyzowana. Panel fotowoltaiczny monokrystaliczny o mocy min. 200 W, o sprawności min. 20%. Dopuszczalny montaż 2 paneli ( modułów) o łącznej mocy nie mniejszej niż 200 W o sprawności min. 20%. Montaż paneli wykonać w taki sposób, aby żaden z elementów zestawu oświetleniowego ani słup nie powodował zacieniania modułu fotowoltaicznego, niezależnie od pory dnia i wysokości słońca nad horyzontem. Montaż paneli wykonać w taki sposób aby elementy istniejącej infrastruktury i zieleni nie powodowały zacienienia modułu fotowoltaicznego. 5) Dostawa i montaż turbiny wiatrowej. Turbina wiatrowa o mocy min. 300 W. Turbina ładująca akumulator od prędkości wiatry min. 2,0 m/s. Turbina musi być wyposażona w mechaniczne i elektryczne zabezpieczenie przed zbyt silnym wiatrem. 6) Dostawa i montaż oprawy oświetleniowej LED o mocy min. 50 W z możliwością regulacji mocy oprawy (możliwość zastosowania osobnego regulatora ładowania ze sterownikiem do ściemniania światła). Żywotność diod LED w oprawie nie powinna być mniejsza niż 60000 godzin pracy. Oprawa powinna posiadać szybę ze szkła hartowanego o grubości min 4 [mm] oraz stopień ochrony minimum IP65. 7) Dostawa i montaż skrzyni z wyposażeniem: akumulator żelowym, wyłącznik zmierzchowy zintegrowany z zegarem sterującym realizującym automatyczne włączenie i wyłączenie lampy. Skrzynia sterownicza stalowa ze stali ocynkowanej z zamykaną pokrywą z zabezpieczeniem przed ingerencja osób niepowołanych. Akumulator żelowy pojemności minimum 200 Ah ładowany z dwóch źródeł: panelu fotowoltaicznego i turbiny wiatrowej. Czujnik zmierzchowy z zegarem sterującym realizującym automatyczne włączenie i wyłączenie lampy. 8) Dostawa i montaż przewodów (połączenie: akumulator, oprawa LED, panel fotowoltaiczny, turbina wiatrowa, wyłącznik zmierzchowy, zegar sterujący) i uziemienia. Wszystkie przewodzące elementy zestawu należy uziemić. 9) Programowanie zegara sterującego, próby pomontażowe, wykonanie geodezji powykonawczej. 3. Prace porządkowe, przywrócenie terenu prac do stanu pierwotnego. III. Lokalizacja lamp hybrydowych wg. załączonych map - Załącznik nr 8 do SIWZ, przed rozpoczęciem prac należy ustalić dokładną lokalizację z Zamawiającym. IV. Montaż wszystkich urządzeń przeprowadzić zgodnie z instrukcją producenta danego urządzenia. V. Prace będą wykonywane w następujących terminach: od dnia przekazania terenu budowy do 22.05.2015. VI. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie dostawy i montażu opisanych w SIWZ oraz przedmiarze robót (stanowiącym element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego). VII. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia. VIII. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. IX. Prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami SIWZ oraz z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem następujących uwag: 1) Materiały stosowane muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Materiały, wyroby, urządzenia dla których wymagane są świadectwa jakości, należy dostarczać wraz z obowiązującymi świadectwami jakości i kartami gwarancyjnymi. 2) Posadowienie słupa i sposób montażu fundamentu wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Po zakończeniu robót, a przed ich odbiorem Wykonawca zobowiązany jest do technicznego sprawdzenia jakości wykonanych robót wraz z dokonaniem potrzebnych pomiarów i próbnym uruchomieniem instalacji. 4) Śruby, nakrętki, podkładki stalowe, szpilki, kotwy mocujące powinny być pokryte galwanicznie warstwa metaliczną (ocynkowane). 5) Przed wmontowaniem należy sprawdzić stan faktyczny dostarczanych materiałów z dowodami dostaw i jakość dostarczonych materiałów. 6) Roboty ziemne wykonywane w pobliżu istniejących instalacji i urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. 7) Wykopy powinny być wykonywane z bezpiecznym nachyleniem skarp. Urobek powinien być składowany poza linią naturalnego odłamu. 8) Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektrycznych. 9) Materiały, urządzenia i osprzęt muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa. 10) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie prowadzonych prac oraz zlokalizowanych poza terenem prac. W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 11) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie terenu prac w energię elektryczną i wodę, według własnych potrzeb. 12) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować montaż zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 13) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych (wywozu i utylizacji lub wywozu na składowisko odpadów) wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 14) Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 15) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 16) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. X. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min. 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. IX. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc usytuowania lamp, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na dostawę i montaż oświetlenia hybrydowego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji (nie krótszy niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach