Przetargi.pl
Dostawa i montaż okien w budynku szkoły w Pogórskiej Woli

Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pogórskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 33-152 Pogórska Wola, Pogórska Wola 77a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6747003 , fax. 0-14 6747003
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pogórskiej Woli
    Pogórska Wola 77a 77a
    33-152 Pogórska Wola, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6747003, fax. 0-14 6747003
    REGON: 00118864900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż okien w budynku szkoły w Pogórskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 56 szt. okien, w tym 40 szt. zgodnie z rys. nr 1, 14 szt. zgodnie z rys. nr 2 i 2 szt. zgodnie z rys. nr 3 stanowiącymi załącznik nr 1 SIWZ, w budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pogórskiej Woli. Zamówienie obejmuje również demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz wykończenie zamontowanych okien. 2. Szczegółowy opis zamawianych okien: - Kolor biały - Współczynnik k=1,1 - Profil 5 - komorowy - Okucia obwiedniowe - Dodatkowo należy zamontować otwieracze naświetli z poziomu podłogi - Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane certyfikaty zgodności i bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, atesty, świadectwa jakości wystawione przez producenta wyrobu oraz spełniać wszystkie wymagania dotyczące przepisów bhp i p.ppoż. Wszystkie dokumenty powinny być w języku polskim, - Przedmiot zamówienia musi być zgodny, równoważny lub o wyższych parametrach wymaganych przez Zamawiającego. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej z dokonaniem stosownych pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę w zakresie dostawy i montażu okien o wartości każdej nie mniejszej niż wartość oferty Wykonawcy. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1 niniejszego rozdziału. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, d) wykaz, sporządzony na załączniku nr 4 do SIWZ, wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dostarczyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. e) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach