Przetargi.pl
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-323/III/2010 z dnia 03.09.2010 r. Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
    ul. Wąwozowa 34 34
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
    REGON: 35712492600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie Nr: OZ-JW-271-323/III/2010 z dnia 03.09.2010 r. Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, dostawa i montaż okien rozwieralno-uchylnych z tworzywa PVC wraz z zewnętrznymi parapetami w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z zakresem rzeczowym robót przedstawionym w Przedmiarze Robót stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-jakościowym przestawionym w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W Przedmiarze Robót i w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ Zamawiający podał wykaz pomieszczeń, w których montowane będą okna i parapety zewnętrzne. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami ustawy p.z.p., w której Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany przedmiot zamówienia gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z materiałów własnych Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wszelkie gwarancje producenta wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności oraz instrukcje montażu i kartę techniczną okien. 7. W Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ podane zostały przybliżone wymiary okien PCV dla potrzeb obliczenia ceny oferty. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, winien dokonać szczegółowych pomiarów okien. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac a także zdobycie na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu prac ponosi Wykonawca. UWAGA: a) Użyte do wykonania zamówienia materiały winny być zgodne z wymaganiami polskich norm, atestów, aprobat technicznych, gwarancji, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz odpowiednie deklaracje lub certyfikaty zgodności. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normach państwowych lub świadectwach ITB dopuszczających dany wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie - zgodnie z wymogami jakości określonymi w art. 10 Ustawy - Prawo budowlane. b) Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych, bezpieczeństwa pracy i przeciwpożarowych oraz z zasadami wiedzy technicznej. c) Służby wewnętrzne Urzędu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający udostępni pomieszczenia wymienione w Przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej przez 7 dni w tygodniu w tym również po godzinach pracy Urzędu oraz w dniach w których Urząd nie przyjmuje stron. d) Prace powodujące natężenie hałasu powinny być realizowane po godz. 15.00 lub w dniach w których Urząd nie pracuje. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca określi termin rozpoczęcia prac z 2-dniowym wyprzedzeniem. b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Zamówione okna zostaną przez Wykonawcę wniesione do wskazanych pomieszczeń, rozpakowane i zmontowane. c) Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązuje się zabrać na własny koszt zdemontowane stare okna drewniane i odwóz ich na legalne składowisko oraz zbędne materiały i opakowania transportowe od dostarczonych okien. d) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. f) Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, g) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, h) inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 - Przedmiar Robót i Nr 2 - Specyfikacja Techniczna do SIWZ. 11. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 13. Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. 14. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach