Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, ul. Bydgoska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2132783, 2142831 , fax. 672 132 776
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Bydgoska 76
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2132783, 2142831, fax. 672 132 776
REGON: 68424000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż nowej hali namiotowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż nowej hali namiotowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż nowej hali namiotowej dwuspadowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile, b) dostarczenie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania ewentualnego pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót. 1) Parametry hali namiotowej - wymagania techniczne: a) powierzchnia całkowita hali - 700 m2, b) wymiary hali : - długość 35 m, - szerokość 20 m, - wysokość ścian bocznych (bez okien) - od 3,0 m do 5,0 m (5 segmentów na wysokość ściany 3 m, 2 segmenty na wysokość ściany 5 m; niższa strona ze ścianami rozpinanymi z folii przeźroczystej; wyższa strona – zwykła plandeka rozpinana), Segmenty – co 5,00m - wysokość w szczycie od 6,25 m do 8,25 m, c) dach dwuspadowy, o kącie nachylenia min. 18 stopni, o wytrzymałości na obciążenie śniegiem min. 25kg/m²; Strefa wiatrowa – 1; d) Kolorystyka – Wykonawca przedstawi w ofercie kolory hali do wyboru Zamawiającego (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia); e) na ścianach bocznych nadrukowane logo Zamawiającego oraz logo miasta Piły o wymiarach min.: 5 m szer. x 1,5 m wys. Projekt nadruku należy uzgodnić z Zamawiającym. 2) Konstrukcja hali a) elementy nośne wykonane z elementów aluminiowych wykonanych zgodnie z normą DIN 17615; , łączniki stalowe ocynkowane ogniowo, wykonane zgodnie z certyfikatem SLV 18800 demontowalne - skręcane śrubami - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie, b) konstrukcja mocowana do podłoża za pomocą odpowiedniej wielkości szpilek stalowych z pręta zbrojonego fi 25 mm – stan surowy lub śrub; c) konstrukcja nie może zawierać podpór konstrukcyjnych dachu na powierzchni wewnętrznej hali namiotowej 3) Poszycie hali Poszycie hali ma być wykonane z wodoszczelnego materiału plandekowego z tworzyw sztucznych PCV, o min. gramaturze 670 g/m2 o gr. min. 0,55 mm, przepuszczającego rozproszone światło słoneczne, musi być zabezpieczone przed promieniowaniem UV (starzenie materiału), wytrzymałe na zerwanie, rozdzieranie, rozciąganie oraz temperatury w przedziale od -25 do +70 stopni Celcjusza, odporne na zabrudzenia, zabezpieczone przeciwgrzybicznie, Materiały, z których wykonane będzie poszycie hali namiotowej musi posiadać atesty ITB na trudnozapalność wg UA GS VII. 16/2002, PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941, co należy udokumentować załączając do oferty oryginał atestu lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Technologia napinania poszycia musi zapewniać stałe napięcie powłoki, co powinno zapewnić brak widocznych zafałdowań i wyeliminowanie efektu trzepotania poszycia; 4) Montaż Montaż odbywać się będzie na utwardzonym i wypoziomowanym terenie. Teren utwardzony pod montaż hali winien być szerszy od zamawianego wymiaru hali o 1 m na szerokości i o 1m na długości; Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia placu montażu, tj. przygotowania wolnej powierzchni do rozładunku z auta ciężarowego /naczepy/, skręcenia konstrukcji oraz ewentualnego użycia sprzętu , tj. dźwigu, podnośnika itp. wg wytycznych producenta hali; Wykonawca zmontuje konstrukcję i poszycie hali namiotowej oraz udzieli wszelkiej potrzebnej informacji na temat montażu, pracownikom Zamawiającego, aby ci mogli samodzielnie montować i demontować konstrukcję z poszyciem; 5) Wykonawca dostarczy halę namiotową na własny koszt, własnym transportem i na własne ryzyko, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, w określonym terminie; 6) Dostawca zaopatrzy Zamawiającego w skrzynkę narzędziową, wyposażoną w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu konstrukcji, dołączy również instrukcję montażu i demontażu; 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami itp.; 8) Wszelką dokumentację w tym zakresie (m.in. Instrukcję eksploatacji, użytkowania, demontażu i montażu hali) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w postaci oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem; 9) Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów po montażu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia losowe. 11) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmuje m.in. a) naprawę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, b) naprawę uszkodzonego materiału PCV, c) wymianę elementów uszkodzonych, d) pełną pomoc na każdym etapie użytkowania hali. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załączy również: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) 4) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;6) 6) Oryginał atestu na trudnozapalność lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7) W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowaną halę namiotową wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty: a) zdjęcia/ widok zaoferowanej hali wraz z określeniem zaoferowanej kolorystyki i propozycją umieszczenia logotypów, b) oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie autentyczności zdjęć/widoku hali o których mowa w lit. a - (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja, dostawa oraz posadowienie kontenera (podział na 2 części)
Dodano: 2024-05-07 - Zakup oraz dostawa wraz z montażem kontenerów gotowych – pawilonu kasowego oraz pawilonu toalety publicznej, dla potrzeb Tarnowskich Term, przy ul. Zachodniej w Tarnowie Podgórnym
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa, ustawienie podłączenie, uruchomienie nowej dwustanowiskowej automatycznej toalety publicznej w m. Raszków ul. Kościelna
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa, ustawienie podłączenie, uruchomienie nowej dwustanowiskowej automatycznej toalety publicznej w m.Raszków ul. Kościelna
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa dwóch budynków kontenerowych, parterowych, wolnostojących, stanowiących zaplecze techniczne do teleskopów i anten na lotnisku w Kąkolewie gm. Grodzisk Wielkopolski.
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa, ustawienie podłączenie, uruchomienie nowej dwustanowiskowej automatycznej toalety publicznej w m. Raszków ul. Kościelna
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa kontenerów stanowiących zaplecze szatniowo- sanitarne w ramach zadania: Modernizacja stadionu przy ul. Harcerskiej w Poznaniu
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa, wykończenie, wyposażenie i podłączenie modułowego zaplecza kontenerowego pełniącego funkcję szatni sportowych wraz z węzłami sanitarnymi zlokalizowanego przy budynku świetlicy wiejskiej w Gruszczynie przy ul. Swarzędzkiej
Dodano: 2021-08-27 - Budowa remizy OSP ze świetlicą wiejską w m. Piłka
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa kontenerów sanitarnych
Dodano: 2020-08-21