Przetargi.pl
Dostawa i montaż na ul. Piwonickiej w Kaliszu aktywnego oznakowania pionowego z zasilaniem solarnym

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż na ul. Piwonickiej w Kaliszu aktywnego oznakowania pionowego z zasilaniem solarnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisem pkt. 4.2 SIWZ: Podwójna lampa LED wczesnego ostrzegania  100, zasilana solarnie, migająca naprzemiennie po aktywacji (wykryciu przez czujniki ruchu obecności pieszego w obrębie przejścia) 5 kompletów Znak aktywny B-20 (średni 800 mm) z białymi diodami na napisie STOP oraz białymi lub czerwonymi diodami na białym pasku folii na obrzeżach znaku 1 komplet Montaż ww. lamp w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (z zachowaniem wymaganej skrajni drogi) Pod pojęciem kompletu Zamawiający rozumie wszystkie elementy niezbędne do montażu oraz prawidłowego funkcjonowania lamp wczesnego ostrzegania lub aktywnego znaku B-20 takimi jak: konstrukcja wsporcza, skrzynia na akumulator, ogniwo fotowoltaiczne, akumulator żelowy, kontroler ładowania, czujnik ruchu z synchronizacją radiową i inne. Należy zastosować źródła światła, które zapewnią dużą widoczność niezależnie od warunków pogodowych. Lampy nie mogą być przysłonięte materiałem, który powodowałaby tłumienie emisji światła. Należy zastosować diody o minimalnej jasności świecenia 1500 mcd. Do zamówienia należy dołączyć wszelką dokumentację techniczną zastosowanych urządzeń, instrukcję montażu oraz atesty. Sterownik zastosowanych lamp wczesnego ostrzegania oraz znaku B-20 należy zaprogramować w taki sposób, aby diody migały z częstotliwością 30 razy na minutę tzn. świeciły się przez 1 s, a następnie gasły na 1 s. Maksymalny czas świecenia należy ograniczyć do 30 s od momentu aktywacji. UWAGA nr 1: Ogniwa fotowoltaiczne i akumulatory należy dobrać w taki sposób, aby lampy oraz znak B-20 mogły działać prawidłowo (z pełną sprawnością) min. 3 doby w warunkach niedostatecznego dopływu energii słonecznej. UWAGA nr 2: Znak B-20 należy wyposażyć w funkcję automatycznego zmieniania jasności świecenia, aby nie oślepiać kierowców po zmroku. UWAGA nr 3: Znak B-20 należy wyposażyć w radar, który będzie aktywował znak jedynie po wykryciu nadjeżdżającego pojazdu. UWAGA nr 4: Znak B-20 i D-6 z lampami wczesnego ostrzegania w lokalizacji przedstawionej na rys. 2 należy zamontować razem (na jednym słupku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach