Przetargi.pl
Dostawa i montaż myjni portalowej.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Mławie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543546 , fax. 023 6543546
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Mławie Spółka Akcyjna
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 12 12
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543546, fax. 023 6543546
    REGON: 00061640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksmlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż myjni portalowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż nowej lub używanej myjni portalowej, 3 szczotkowej do mycia zewnętrznego samochodów dostawczych, autobusów oraz samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych. Warunki wymagane, parametry techniczne oraz wyposażenie, jakie musi spełnić dostarczona i zamontowana myjnia. 1) Oferent do przetargu może przedstawić myjnię nową lub używaną nie starszą niż rok produkcji 2000 w przypadku zaoferowana myjni używanej, musi być ona po ogólnej renowacji po wymianie zużytych elementów napędowych. 2) Montaż myjni musi nastąpić w adoptowanym pomieszczeniu o gabarytach: - długość - 15,25 m, - szerokość - 5,85 m, - wysokość - 5,08 m. Oferent przed złożeniem oferty, musi dokonać oględzin myjni pod względem możliwości zamontowania zaoferowanego produktu oraz złoży zapewnienie, że oferowaną myjnią można myć autobusy o długości minimum 10 metrów bez konieczności dodatkowego domywania. 3) Portal myjni ma zapewnić mycie zewnętrzne szczotki boczne i szczotka dachowa pojazdów. 4) Myjnia powinna posiadać wydzielone programy mycia umożliwiające: - mycie samochodów dostawczych i małych autobusów, - mycie autobusów z możliwością mycia programem przejazdowym przy stojącym portalu myjni, - mycie kabin ciągników siodłowych, - mycie samochodów ciężarowych, - mycie przyczep, - mycie naczep, - mycie pojazdów posiadających spoilery oraz tylne windy załadunkowe, - mycie pojazdów z lusterkami typu Pelikan 5) Myjnia powinna zapewniać: - mycie zasadnicze z możliwością dodawania szamponu, - płukanie z możliwością nakładania wosku-osuszacza, - możliwość mycia z wyłączonym dodawaniem szamponu i wosku, - możliwość szybkiego mycia (bez mycia dachu ), mycie przejazdowe przy stojącym portalu i przejeżdżającym pojeździe. 6) Budowa myjni - portal samobieżny - ramowa stabilna konstrukcja. 7) Napędy wszystkich elementów roboczych elektromechaniczne. 8) Pulpit sterowniczy myjni zamontowany w osobnym pomieszczeniu przylegającym do hali myjni, z wyborem programów i opcji przez wydzielone przyciski oraz wyświetlaczem diagnoz (menu w języku polskim). 9) Sterowanie szczotek myjni automatycznie, numeryczne, dla każdej szczotki osobne. 10) Możliwość ręcznego ingerowania w realizowany program, niepowodujące jego przerwania, a dające możliwość powtórzenia czynności. 11) Bezstopniowa regulacja prędkości portalu. 12) Myjnia powinna być wyposażona w samoczynną diagnostykę z pamięcią awarii i możliwością odczytu komunikatów błędów. 13) Wjazd pojazdów na myjnię przy pomocy prowadnic pozycjonalnych montowanych na obu końcach szyn. Szyny powinny być przykręcone do podłoża w sposób umożliwiający swobodny przepływ wody, oraz zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie. 14) Myjnia ma być wyposażona w automatyczne urządzenia do dozowania środków: szamponu oraz wosku konserwującego i wspomagającego suszenie poprzez elektryczne pompy dozujące. 15) Myjnia ma być wyposażona w automatyczny oraz mechaniczny system wydmuchu wody z instalacji myjni zabezpieczający przed zamarzaniem. 16) Separator sieci wodociągowej, z zaworem odcinającym, minimum 500 l. 17) Myjnia powinna posiadać osłony szczotek bocznych oraz szczotki górnej. 18) Zamawiający nie przyjmuje do realizacji myjni prototypowej ( oferowany typ i model myjni musi być na rynku polskim co najmniej 2 lata / Wykonawca wskaże Zamawiającemu minimum 3 odbiorców, u których zostały zamontowane myjnie o konstrukcji portalu wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie oględzin których Zamawiający będzie mógł stwierdzić czy konstrukcja portalu odpowiada w/w opisowi/). 19) Okres gwarancji na całość urządzenia - minimum 12 miesięcy. 20) Szkolenie personelu w zakresie obsługi myjni. 21) Myjnia musi posiadać dopuszczenie według norm europejskich CE. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku, gdy konstrukcja oferowanej myjni nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 290000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy- załącznik nr 3. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Specyfikację techniczną zaoferowanej myjni z informacją o roku produkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksmlawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach