Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7534316 , fax. 029 7534380
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sadowa 9 9
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7534316, fax. 029 7534380
REGON: 00030248000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa błon i odczynników rtg dla SPZZOZ w Przasnyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników rtg określonych w dwóch Pakietach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium. Wysokość wadium na całość zamówienia wynosi 580.00 zł na poszczególne Pakiety określone w SIWZ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 04.06.2009 r. do godz. 10.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PKO BP SA. Oddział Centrum w Ostrołęce 41102038020000190200108746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOSTAWA BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG. Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. nr 1.) a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o nie posiadaniu zaległości podatkowych z Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie w ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4. Wypełniony załącznik cenowy 5. Wypełniony załącznik Zestawienie parametrów techniczno-eksploatacyjnych 6. Zaakceptowany wzór umowy 7. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa błon do kamery Drystar 5300 CT oraz kamery laserowej DRY View 6800, myjek jednorazowych, sterylnego żelu, kasetek histopatologicznych i torebek do drobnych wycinków
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych RTG, opaski identyfikacyjne dla pacjentów
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa filmów rtg i odczynników dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2015-06-10 - zakup i sukcesywna dostawa błon RTG wraz z dzierżawą aparatów
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa filmów RTG
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa błon rentgenowskich, odczynników oraz kopert na zdjęcia rentgenowskie
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych RTG,opaski identyfikacyjne dla pacjenta.
Dodano: 2014-07-02 - zakup i dostawa błon zielonoczułych, pryzmatów do tonometru Goldmann, przetworników do inwazyjnego pomiaru ciśnienia, pętli silikonowych, końcówek do odsysania, drenów łączących, kaniul dotętniczych, igieł z filtrem, prowadników wiodących hydrofilnych oraz testów typu EIA
Dodano: 2014-06-27 - Dostawa błon RTG, mammograficznych oraz odczynników chemicznych. Nr sprawy: 18/PN/14
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa błon do kamery Agfa Drystar 3000 i Agfa Drystar 5302 oraz kamery Kodak Dry Wiew 8150 określonych w 3 pakietach.
Dodano: 2014-04-02