Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
- Data zamieszczenia: 2011-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24 w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24 w Katowicach, zgodnie z zakresami. Postanowienia wspólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone meble muszą być zgodne z Polskimi Normami PN-EN 527-1:2004, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 13761:2004, PN-EN 14073-2:2006 oraz muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24 w Katowicach i zmontuje go oraz ustawi w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. c) Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana zostanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30. d) Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę oraz miejsce przekazania i zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. e) W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z SIWZ oraz warunkami umowy, Wykonawca uzupełni lub wymieni przedmiot zamówienia na zgodny z SIWZ oraz warunkami umowy, na własny koszt w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia zastrzeżeń. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, maksimum 120 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu bez zastrzeżeń. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. Zgłoszenie usterki nastąpi mailem lub faksem na nr Wykonawcy. 4. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 5. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.00. 6. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy poza siedzibę Zamawiającego, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za meble w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 7. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może wynieść do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. W tym czasie Wykonawca zapewni meble zastępcze o parametrach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż opisanych w SIWZ. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni wadliwe meble na nowe, posiadające identyczne wymiary, wykończenia i funkcjonalność jak meble, w których stwierdzono wady - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia w dniach
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/54/JP
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli do gabinetu i sekretariatu Prorektora ds. Marketingu oraz Działu ds. Organizacji i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie i dostawa mebli w ramach zadania kompleksowa termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji poprzez wymianę źródła ciepła w nowej siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Sobieskiego 3 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/49/EO
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/37/EO
Dodano: 2016-06-07