Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli, urządzeń i sprzętu sportowego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów oświatowo-sportowych Gąsin w Pruszkowie – II etap, Część I i Część II.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 587 244
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 587 244
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli, urządzeń i sprzętu sportowego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów oświatowo-sportowych Gąsin w Pruszkowie – II etap, Część I i Część II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Dostawa i montaż mebli, urządzeń i sprzętu sportowego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów oświatowo-sportowych Gąsin w Pruszkowie – II etap dla nw. części: Część I - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych i administracyjnych dla Przedszkola przy ul. Pływackiej 16 w Pruszkowie, Część II - Dostawa i montaż sprzętu sportowego dla Przedszkola przy ul. Pływackiej 16 w Pruszkowie. 2/ Dostarczone meble, urządzenia, sprzęt sportowy i materiały winny: - być fabrycznie nowe i nieużywane, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione, zawieszone lub wbudowane w pomieszczeniach i miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej (po wcześniejszym potwierdzeniu lokalizacji Użytkownika/Zamawiającego). - wolne od wad i obciążeń prawnych osób trzecich, - posiadać wszystkie wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarach dokumenty: atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz być zgodne z obowiązującymi normami. - posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 3/ Zakres prac obejmuje również wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a mianowicie: - załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia, - rozruch urządzeń i instalacji, programowanie, - szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, - ubezpieczenie przedmiotu umowy na czas realizacji zamówienia, - składowanie i wywóz wszystkich niezbędnych materiałów, śmieci oraz ich utylizacja na zasadach określonych obowiązującymi przepisami, - uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu, umowy, - urządzenie placu i zaplecza robót wraz z zabezpieczeniem i ich likwidacją oraz zabezpieczenie do nich dostaw wody, energii elektrycznej, odprowadzenia ścieków, ogrzewania itp., (Zamawiający nie wskazuje miejsca pod zaplecze robót) o ile zajdzie taka potrzeba. Powyższe musi odbyć się w ścisłej koordynacji z Użytkownikiem, - pokrycie kosztów urządzenia i utrzymania placu robót i zaplecza(poboru wody, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, ogrzewania, itp.) o ile zajdzie taka potrzeba, - zabezpieczenie istniejącego, nowowybudowanego budynku (na zewnątrz oraz wewnątrz budynku) przed uszkodzeniami które mogą wystąpić podczas transportu i montażu elementów stanowiących przedmiot dostawy. Przy czym Wykonawca na swój koszt naprawi wszelkie uszkodzenia. W przypadku braku naprawy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do naprawy na koszt Wykonawcy. 4/ Szczegółowy zakres dostaw i usług opisany został w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na Część I Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Na Część II Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Formularz asortymentowo-cenowy - według załączonego druku A i/lub B. 2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o spełnianiu warunków udziału 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 5) Karty katalogowe mebli, dla wszystkich pozycji zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach