Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 587 244
- Data zamieszczenia: 2020-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 227 587 244
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli, urządzeń i sprzętu sportowego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów oświatowo-sportowych Gąsin w Pruszkowie – II etap, Część I i Część II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/ Dostawa i montaż mebli, urządzeń i sprzętu sportowego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów oświatowo-sportowych Gąsin w Pruszkowie – II etap dla nw. części: Część I - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych i administracyjnych dla Przedszkola przy ul. Pływackiej 16 w Pruszkowie, Część II - Dostawa i montaż sprzętu sportowego dla Przedszkola przy ul. Pływackiej 16 w Pruszkowie. 2/ Dostarczone meble, urządzenia, sprzęt sportowy i materiały winny: - być fabrycznie nowe i nieużywane, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione, zawieszone lub wbudowane w pomieszczeniach i miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej (po wcześniejszym potwierdzeniu lokalizacji Użytkownika/Zamawiającego). - wolne od wad i obciążeń prawnych osób trzecich, - posiadać wszystkie wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarach dokumenty: atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz być zgodne z obowiązującymi normami. - posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 3/ Zakres prac obejmuje również wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a mianowicie: - załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia, - rozruch urządzeń i instalacji, programowanie, - szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, - ubezpieczenie przedmiotu umowy na czas realizacji zamówienia, - składowanie i wywóz wszystkich niezbędnych materiałów, śmieci oraz ich utylizacja na zasadach określonych obowiązującymi przepisami, - uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu, umowy, - urządzenie placu i zaplecza robót wraz z zabezpieczeniem i ich likwidacją oraz zabezpieczenie do nich dostaw wody, energii elektrycznej, odprowadzenia ścieków, ogrzewania itp., (Zamawiający nie wskazuje miejsca pod zaplecze robót) o ile zajdzie taka potrzeba. Powyższe musi odbyć się w ścisłej koordynacji z Użytkownikiem, - pokrycie kosztów urządzenia i utrzymania placu robót i zaplecza(poboru wody, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, ogrzewania, itp.) o ile zajdzie taka potrzeba, - zabezpieczenie istniejącego, nowowybudowanego budynku (na zewnątrz oraz wewnątrz budynku) przed uszkodzeniami które mogą wystąpić podczas transportu i montażu elementów stanowiących przedmiot dostawy. Przy czym Wykonawca na swój koszt naprawi wszelkie uszkodzenia. W przypadku braku naprawy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do naprawy na koszt Wykonawcy. 4/ Szczegółowy zakres dostaw i usług opisany został w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na Część I Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Na Część II Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Formularz asortymentowo-cenowy - według załączonego druku A i/lub B. 2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o spełnianiu warunków udziału 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 5) Karty katalogowe mebli, dla wszystkich pozycji zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2023-09-12