Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146393034, 146393034
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej
Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 146393034, 146393034
REGON: 36719081000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia komputerowego i wyposażenia kuchni do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I – Dostawa i montaż mebli do budynku CRSIZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” CPV: 39113100-8 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części I do SIWZ Część II - Dostawa i montaż mebli BHP w budynku CRSIZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” CPV: 39100000-3 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części II do SIWZ Część III: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego w budynku CRSIZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” CPV: 39700000-9 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części III do SIWZ Część IV: Dostawa i montaż wyposażenia do kuchni w budynku CRSIZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” CPV: 39312000-2 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części IV do SIWZ 1. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. Liczba części: 4. Każdy Wykonawca może złożyć oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ustanawia w trybie art. 36aa ust. 3 ustawy Pzp ograniczeń w możliwości udzielenia określonej liczby części zamówienia jednemu Wykonawcy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp). Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 12. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie stosował tzw. „procedurę odwróconą”, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Tym samym Zamawiający najpierw dokona oceny złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zatem – wyłącznie w doniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) – dokonuje przedmiotowej oceny spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj. bada oświadczenie wstępne, złożone przez tego Wykonawcę wraz z ofertą, a następnie żąda od niego przedłożenia – w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 17. Podwykonawstwo 17.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 17.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17.3. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz poda firmy Podwykonawców (jeżeli są znane). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli komputerowych dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2019-11-04 - Dostawa wraz z montażem foteli w sali audytoryjnej Kampusu Wielickiego
Dodano: 2018-06-15 - Dostawa krzeseł, foteli biurowych, taboretów oraz metalowych szaf kartotekowych, osobowych i na akta dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. (DFP.271.101.2018.KB)
Dodano: 2018-06-04 - Zakup krzeseł, foteli biurowych oraz taboretów dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
Dodano: 2018-03-23 - Dostawa foteli kinowych do sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Dodano: 2018-01-17 - Dostawa foteli kinowych do sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Dodano: 2017-09-07 - Dostawa i montaż foteli obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77
Dodano: 2017-04-26