Przetargi.pl
Dostawa foteli kinowych do sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Długosza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 482 610 , fax. 184 482 611
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
    ul. Długosza 3
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 482 610, fax. 184 482 611
    REGON: 28149900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa foteli kinowych do sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (transport) i montaż nowych foteli kinowych z uwzględnieniem prac naprawy posadzki – otworów w posadzce po demontażu starych foteli kinowych stałych w ilości 179 sztuk foteli kinowych stałych, jeden zestaw dwufotelowy na wspólnej ramie-stopie nie mocowany na stałe do posadzki oraz 8 kompletów siedzisk i oparć rezerwowych w sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w Małopolskim Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ul. Długosza 3 na parterze. Demontaż i składowanie istniejących foteli kinowych na sali zostanie dokonany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji w wysokości plus 12 sztuk foteli kinowych stałych, co stanowi plus 6,71 % wartości zamówienia podstawowego/gwarantowanego. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości foteli kinowych, które zamierza kupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym odnoszących się do foteli kinowych, w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostała ilość określona jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Fotele kinowe powinny być dopuszczone i umiejscowione do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagane atesty, certyfikaty foteli kinowych zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 7, 8, 10 oraz 11 do SIWZ. Rozkład i sposób zamontowania foteli kinowych musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej sali im. Danuty Szaflarskiej, w której zostaną wymienione fotele kinowe. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Sala dostępna od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w godzinach od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). II. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) III. Wadium wnoszone: 1. w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Pekao S.A. Nr rachunku bankowego – 61 1240 4748 1111 0010 6015 1387 z dopiskiem: „Wadium dla przetargu: „DOSTAWA FOTELI KINOWYCH – SALA IM. DANUTY SZAFLARSKIEJ” - nr sprawy: V-271-1-2/2017”. Potwierdzenie przelewu kwoty wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się nie spinać trwale potwierdzenia wpłaty wadium. 2. wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć oryginał z ofertą lub złożyć w kopercie w kasie, tj. w pokoju nr 210, a do oferty dołączyć kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się nie spinać trwale dokumentu. IV. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna ona zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3. kwotę gwarancji, 4. termin ważności gwarancji, 5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2015, poz. 2164 ze zm.).” V. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 września 2017 r. do godz. 12:00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. VI. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. VII. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. VIII. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. IX. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. X. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. XI. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt X, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 9 - oryginał dokumentu, 3. Oświadczenie o tym, że Wykonawca należy albo nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach