Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych w Przedmiocie zamówienia - załączniku nr 2 SIWZ. Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Domu Studenta nr 4 w Łodzi przy Palcu Hallera 1 - Pakiet I, II, III oraz do siedziby Biura Remontów i Eksploatacji przy ul. Pomorskiej 251 budynek C7 - Pakiet IV. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się z wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zgłoszenie przyjazdu należy uzgodnić z Kierownikiem Domu Studenta nr 4, tel. 797 604 082. Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dokumentację: niezbędne certyfikaty, atesty, rysunki, fotografie, specyfikacje techniczne, karty produktu, próbki tkanin, lub inne dokumenty szczegółowo opisane i wymienione w załączniku nr 2 - Przedmiot zamówienia - która to dokumentacja musi jednoznacznie potwierdzić, że oferowany towar spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. SIWZ. Wszystkie wymiary i kolory przedmiotu zamówienia przed realizacją umowy podlegają weryfikacji z Zamawiającym. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt, szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w celu zagwarantowania zgodności dostarczanego sprzętu z parametrami pomieszczeń. (dotyczy Pakietu nr I). Wykonawca w terminie 5-7 maja 2014 r. na potwierdzenie wymagań Zamawiającego opisanych w Przedmiocie zamówienia za. nr 2, Pakiet nr I, dostarczy i zamontuje w wyznaczonym przez Zamawiającego pokoju testowym w DS. nr 4 asortyment stanowiący wyposażenie jednego studenckiego pokoju dwuosobowego. Wymagany asortyment: Pakiet I: Poz. 1 - tapczan - 1szt. Poz. 2 - szafa ubraniowa - 1 szt. Poz. 3 - szafa biblioteczna - 2 szt. Poz. 4 - biurko - 1 szt. Poz. 5 - szafka wisząca - 2 szt. Poz. 6 - kontener pod biurko - 1 szt. Wykonawca będzie mógł samodzielnie zabezpieczyć pokój testowy przed wejściem osób trzecich, oznaczony klucz wejściowy zaś winien załączyć do oferty. Zapasowy klucz, w zabezpieczonej kopercie musi znaleźć się u Kierownika DS. nr 4 na wypadek sytuacji awaryjnej. Pokój testowy wyposażony przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, pozostanie do wglądu jako próbka, aż do czasu zakończenia realizacji całej dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet I - 13.000,00 zł, Pakiet II - 2.400,00 zł, Pakiet III - 1.300,00 zł, Pakiet IV - 800,00 zł. 2.Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa dnia: 08.05.2014 r. do godz. 11.00 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 do dnia 08.05.2014 r. do godz. 11.00 z zaznaczeniem: Wadium ZP/37/2014 - dostawa wyposażenia DS. nr 4 dla UM w Łodzi Pakiet... w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach