Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu

Prokuratura Okręgowa w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6396091 do 93, 6396977 , fax. 084 6393325
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zamościu
    ul. Szczebrzeska 47 47
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax. 084 6393325
    REGON: 95022103300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli oraz innych elementów wyposażenia w pomieszczeniach budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul Orlej 2. Zamówienie dotyczy następujących robót wykonanie, dostawa i montaż mebli stoły , stoliki, krzesła, biurka, szafy aktowe metalowe i drewniane z nadstawkami, szafy wnękowe, krzesła obrotowe, fotele obrotowe, krzesła drewniane, ławy drewniane sądowe, szafki i lady kuchenne, zlewozmywak oraz innego wyposażenia umywalki, lodówki, kosze na śmieci, dozowniki na mydło , bębny na papier toaletowy, żaluzje okienne, Szczegółowy opis mebli i wyposażenia opisany jest w Projekcie aranżacji wnętrz Załącznik Nr 2 do siwz. MEBLE. 1. Wszystkie meble biurowe przedstawione w projekcie powinny spełniać przede wszystkim normę E 1 o emisji formaldehydów oraz wymagania stawiane przez rozporządzenie Ministra Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 2. Zestaw wyposażenia i rodzaj mebli przyjęto na podstawie szczegółowych wytycznych Inwestora w zakresie pomieszczeń objętych opracowaniem 3. W pokoju Nr 24 wszystkie krzesła po 2 uchwyty np. w formie obejmy grub. 2 mm szerokości 5 cm i stół 2 uchwytami np. w formie kątownika grub. 2 mm szerokości nogi stołu ze stali nierdzewnej umocować do podłoża. Uchwyty dostosowane do nóg stołu i krzeseł zakotwić kołkami stalowymi średnicy 8 mm na głębokość 10 cm. 4. Karta projektu Nr 21 poz. 6 powierzchnia stołu gładka bez wystroju. 5. Z niniejszego opracowania wyłącza się roboty opisane w dokumentacji arkusz Nr 6 i Nr 7. BOAZERIA z LISTEW OCHRONNYCH. Listwy ochronne należy montować na poziomie parapetów każdego pomieszczenia. Do listew ochronnych na ich szerokości w górnej i dolnej ich części zamocować okucia stalowe. Okucia stalowe należy zagłębić w gniazdach płyt celem uniknięcia odstępu od ściany płyt po zamontowaniu. Rozstaw mocowania zgodnie z projektem. W podobny sposób montować listwy ochronne o większych powierzchniach. Podczas montażu listew należy zwrócić uwagę na wykonane instalacje. W pomieszczeniach prowadzonych robót są ułożone wykładziny dywanowe. Inne . 1. Przy wszystkich drzwiach w pokojach, łazienkach, kuchni należy zamontować odboje gumowe, miniaturowe ok. 60 szt. powinny być mało widoczne ale uniemożliwiać uderzenia drzwiami w ścianę czy meble. 2. Do umywalek i zlewozmywaków zastosować syfony z tworzywa sztucznego i baterie stylowe - podobne do uwidocznionych na rysunkach. Do zakresu zamówienia nie należą prace opisane w Projekcie aranżacji wnętrz na rysunkach 6 i 7. 2.Rozwiązania równoważne 1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania oferty równoważne. 2.Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3.Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na meble objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy zgodnie z okresem podanym w formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach