Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2010-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli (min. blaty robocze, ścianki oddzielające stanowiska pracy, krzesła obrotowe) , na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców 2. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli została określona w SIWZ 3. Opis techniczny mebli: a) 20 stanowisk Call Center winno być łączone na zasadzie plastra miodu - przykłady rysunki: Załącznik nr 6 - Rzut Call Center, Załącznik nr 7 - Wizualizacja b) płyta meblowa musi spełniać wymogi klasy higieniczności E1 odnośnie emisji fornaldehydu; c) kolory mebli: ścianki np. - szary/popielaty, blaty biurek - np. dąb Ferrara jasny - ostateczna kolorystyka do uzgodnienia wg. potrzeb Zamawiającego. Kolorystyka mebli nie ma wpływu na cenę mebli; d) wymiary mebli podane w centymetrach mogą różnić się od podanych wymiarów: +, - 0,5 cm. 4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4, w godzinach pracy Urzędu. 5. Wykonawca zapewni bezpłatną aranżację wyposażenia wnętrz Centrum. 6. Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania wyposażenia potwierdzonego protokołem odbioru. 7.Wydanie przedmiotu zamówienia i jego odbiór będzie stwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz Wykonawcy, bez zastrzeżeń 8.W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 9. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego musi posiadać zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (tj. atesty higieniczne/lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych mebli wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów:: a) na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania klas higieniczności E1 odnośnie emisji formaldehydu, b) na klej używany przy produkcji i montażu mebli, c) na lakier używany przy produkcji mebli, d) ocena ergonomiczna krzesła obrotowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach