Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
REGON: 16266500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na wymiar (zabudów kuchennych) dla potrzeb Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja części budynku głównego przy ul. Starej na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” wraz z zagospodarowaniem terenu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na wymiar (zabudów kuchennych) dla potrzeb Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja części budynku głównego przy ul. Starej na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” wraz z zagospodarowaniem terenu”. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 6 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”; 2) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Załączniki graficzne, w tym: a) Rysunek A.2 „Rzut parteru”, b) Rysunek A.3 „Rzut piętra”, c) Rysunek D.12 – Detal – ZAB 1 (aneks kuch. w pom. socjalnym 1.4 – na parterze), d) Rysunek D.13 – Detal – ZAB 2 (aneks kuch. w sali warszt. 2.3 – na parterze), e) Rysunek D.14 – Detal – ZAB 3 (aneks kuch. w pom. szkoleniowym 1.7 – na parterze). 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2. Termin wykonania zamówienia: 1. Rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, 2. Zakończenie – w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami o dokumentami, o których mowa w Sekcji III.3), Wykonawca Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1.1. Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział VIII pkt 2.11. SIWZ). 1.3. Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.5. Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie
Dodano: 2024-07-19 - Dostawa wyposażenia kuchni w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ruchnie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa wyposażenia bloku żywienia w Przedszkolu Specjalnym nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie
Dodano: 2023-07-07 - Sukcesywna dostawa mebli kuchennych pod zabudowę oraz wyposażenia pomieszczeń w Ministerstwie Infrastruktury.
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni - jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola nr 148 przy ul. Kazimierzowskiej 45
Dodano: 2022-08-22 - Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 ul. Różana 22/24”.
Dodano: 2020-10-19 - dostawa wraz z rozmieszczeniem nowych mebli i wyposażenia do pomieszczeń w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup wyposażenia do żłobka w Seroczynie w ramach projektu „Utworzenie gminnego żłobka z siedzibą w Seroczynie ”
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”
Dodano: 2020-08-28 - Modernizacja zespołu kuchennego wraz z wyposażeniem w Zespole Oświatowym w Golicach
Dodano: 2020-08-18