Przetargi.pl
„Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie

Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
    Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    REGON: 030237405
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 ŁosiceZakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,część 2 – wyposażenie,część 3 – sprzęt AGD,część 4 – stolarka budowlana,W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.• część 1 – meble – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 ŁosiceZakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,część 2 – wyposażenie,część 3 – sprzęt AGD,część 4 – stolarka budowlana,W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.• część 2 – wyposażenie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 ŁosiceZakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,część 2 – wyposażenie,część 3 – sprzęt AGD,część 4 – stolarka budowlana,W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.• część 3 – sprzęt AGD - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 ŁosiceZakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,część 2 – wyposażenie,część 3 – sprzęt AGD,część 4 – stolarka budowlana,W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.• część 4 – stolarka budowlana – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach