Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http;//przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Politechniki Wrocławskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia /umowy obejmuje sprzedaż, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego, dostarczenie go do pomieszczeń nr 337, 343, 344 w budynku C-4 oraz pomieszczenia nr 1101 w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17, 50-370 Wrocław oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem w zakresie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ. Wszystkie nóżki mebli powinny umożliwiać ich poziomowanie Grubości użytych płyt melaminowanych wyszczególnione są w opisie technicznym Dopuszczalne jest użycie materiałów różnych producentów, jednak ich parametry i kolorystyka muszą być równoważne z podanymi w opisie technicznym Wszystkie szafy, nadstawki, szafki wiszące i szafki powinny być wyposażone w zamki (szczegóły w opisie technicznym) Dopuszcza się modyfikację wymiarów mebli w granicach +/- 2cm Kolorystyka użytych płyt, blatów i innych materiałów do ustalenia z zamawiającym Kolorystyka stelaży do ustalenia z zamawiającym Kolorystyka tapicerek krzeseł i foteli oraz wybarwienie sklejki krzeseł do ustalenia z zamawiającym. Przed przystąpieniem do realizacji należy dokonać weryfikacji wymiarów mebli oraz pomiarów pomieszczeń. Wykonawca przed realizacją zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu atesty na użyte przy ich produkcji materiały: - Atest higieniczny potwierdzający, że płyta melaminowana jest w klasie higieny E1 - Atest higieniczny potwierdzający, że płyta wiórowa surowa jest w klasie higieny E1 - Atest higieniczny potwierdzający, że obrzeża meblowe ABS odpowiadają wymaganiom higienicznym Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy świadectwa badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wydane przez odpowiednia jednostkę wykonującą w/w badania. Meble powinny być zgodne z: PN-EN 1473-2:2006 Meble Biurowe- meble do przechowywania, wymagania bezpieczeństwa lub równoważne. PN-EN 527-2:2004 Meble Biurowe- stoły robocze i biurka, mechaniczne wymagania bezpieczeństwa lub równoważne. Normami identycznym z: EN 1473-2:2006 lub równoważne EN 527-2:2004 lub równoważne. Przez co spełniają wymagania bezpieczeństwa użytkowania mebli przez Polskie Normy zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów Drzwi szuflady mebli do przechowywania powinny być zgodne z parametrami trwałości wyznaczonymi przez: PN-EN 14074:2006 lub równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; oświadczenie wymienione w rozdz. V pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 2 (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę odpowiednio Opis przedmiotu zamówienia / kalkulacja cenowa - Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kompletu mebli do pomieszczeń biurowych i socjalnych w pomieszczeniach Oddziału Położniczo - Ginekologicznego.
Dodano: 2024-06-24 - Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary”
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej w Siechnicach”
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
Dodano: 2023-05-02 - Pierwsze wyposażenie Regionalnego Centrum Kultury Słowiańskiej w Sobótce - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2021-09-06 - Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy oraz montażu mebli do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”
Dodano: 2021-03-11