Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-147 Zielona Góra, ul. Urszuli 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3202994, 3248321 , fax. 068 3248321
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Urszuli 14 14
    65-147 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3202994, 3248321, fax. 068 3248321
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i zamontowanie mebli zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ w Centrum Rekreacyjno - Sportowym w Zielonej Górze oraz przeniesienie na rzecz Zamawiającego ich własności. Zamawiający dopuszcza meble funkcjonalnie równoważne z opisanymi w załączniku nr 8 SIWZ. 4.3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt oraz ryzyko zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00. 4.4. Po podpisaniu umowy przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt i okuć zgodnie z zasadami określonymi w pkt 3.3 SIWZ. 4.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć krzesła z poz. 72 załącznika nr 8 do SIWZ spełniające normy o niepalności dla papierosa i zapałki (EN-1021-1, EN-1021-2). 4.6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji jakości na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach