Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-76-12.

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-76-12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia ,meblami) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w 2 zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym, Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble laboratoryjne minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego mebli. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7 - Meble laboratoryjne 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Zadanie nr 2 1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w konfiguracji określonej w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym, Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone dygestoria minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego mebli. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7 - Meble laboratoryjne 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ w zadaniu nr 2 realizowany jest w ramach projektu pt.: Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie I.3 Wspieranie innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-015/09-00. 2. Zamawiający wymaga dostawy mebli objętych niniejszym zamówieniem fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 3. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, wniesienie do miejsca montażu, rozpakowanie, zamontowanie, podłączenie do wewnętrznych instalacji budynku zapewniających ich funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem, ustawienie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów oraz przekazanie do użytku odbiorcom. Ponadto Wykonawca przeprowadzi szkolenie min po dwóch pracowników każdej jednostki organizacyjnej, do której dostarczany jest przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 2 z zakresu obsługi i bezpieczeństwa jego użytkowania. 4. Niezbędne elementy służące podłączeniu do wewnętrznych instalacji budynku Wykonawca dostarczy i zamontuje na własny koszt i ryzyko. 5. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej pomieszczeń Zamawiającego, przez którą rozumie się, m.in. ogląd mebli znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, obmiar z natury, dostarczenie próbników kolorów (wybarwień), dokonanie uzgodnień pod kątem istniejących w budynku instalacji wewnętrznych - której opis i przebieg został szczegółowo uregulowany w warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega jedynie sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu wyłącznie dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych na ten cel pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli, i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem pomieszczeń, w których będzie odbywać się dostawa i montaż przedmiotu umowy. Wszelkie uszkodzenie powstałe w wyniku wykonania czynności związanych z dostawą i montażem mebli Wykonawca usunie we własnym zakresie i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2.1. do Zadania nr 1 - 2 000, 00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100PLN) 2.2. do Zadania nr 2 - 5 500, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 PLN) 3. Wadium należywnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego (www.umlub.pl).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach