Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2011-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli jako wyposażenie sali sesyjnej i sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Gnieźnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli jako wyposażenie sali sesyjnej i sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. 3.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: SALA SESYJNA Przedmiot zamówienia nr OPISU szer. cm gł. cm wys. cm kolor ilość FOTEL OBROTOWY 1 67 71,5 114-123,5 stelaż srebrny metalik, tapicerka grafit 5 FOTEL KONFERENCYJNY 2 62,5 65,5 99,5 stelaż srebrny metalik, tapicerka grafit 78 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 200 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 12 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 140 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 2 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 120 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 1 OSŁONA DOLNA STOŁU 4 182 1,8 50 orzech ciemny , elementy mocujące srebrny metalik 10 OSŁONA DOLNA STOŁU 4 122 1,8 50 orzech ciemny , elementy mocujące srebrny metalik 2 OSŁONA DOLNA STOŁU 4 102 1,8 50 orzech ciemny , elementy mocujące srebrny metalik 1 NADSTAWKA RECEPCYJNA STOŁU 5 140 25 27 orzech ciemny , elementy mocujące srebrny metalik 2 NADSTAWKA RECEPCYJNA STOŁU 5 120 25 27 orzech ciemny , elementy mocujące srebrny metalik 1 MÓWNICA Z GODŁEM PAŃSTWOWYM 6 110 40 50 orzech ciemny 1 SALA KONFERENCYJNA Przedmiot zamówienia nr OPISU szer. cm gł. cm wys. cm kolor ilość FOTEL OBROTOWY 1 67 71,5 114-123,5 stelaż srebrny metalik, tapicerka grafit 3 FOTEL KONFERENCYJNY 2 62,5 65,5 99,5 stelaż srebrny metalik, tapicerka grafit 36 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 200 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 6 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 120 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 1 STÓŁ KONFERENCYJNY 3 140 80 74 blat orzech ciemny , stelaż srebrny metalik 2 Minimalne wymagania technologiczne i opis przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia mebli zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.2.1. Pozostałe warunki: 1) Wykonawcy mają dołączyć do oferty opis parametrów technicznych i użytkowych dla każdego z oferowanych produktów wraz z ich dokumentacją zdjęciową lub graficzną oraz próbki materiałów z których są oferowane produkty. 2) Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3) Wykonawca po wykonaniu dostawy mebli i usługi montażu zobowiązany będzie zgłosić gotowość odbioru a Zamawiający wciągu 7 dni zobowiązany będzie do przystąpienia do odbioru. 4) Płatności za wykonaną dostawę i montaż nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę po bezusterkowym protokole odbioru, faktury w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wymagania techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania mebli wraz z montażem
Dodano: 2015-11-17 - dostawa foteli obrotowych do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie przestrzeni wspólnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa krzeseł składanych wraz z łącznikami międzyrzędowymi i wózkiem do ich przewożenia dla Hali Widowiskowo- Sportowej Arena w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33
Dodano: 2015-09-29 - dostawa krzeseł do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-03 - ZZP-2380-136/2014 Zawarcie umowy ramowej na dostawy krzeseł biurowych
Dodano: 2014-11-04 - dostawa krzeseł i wózka do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2014-07-23 - dostawa krzeseł do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2014-07-03 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-12-06 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-11-22