Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013

Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. E. Plater 33A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5656246 , fax. 0-87 5656246
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
    ul. E. Plater 33A 33A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5656246, fax. 0-87 5656246
    REGON: 00057986200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu cenowym. 2.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport, rozładunek i montaż dostarczonych materiałów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4.Podane w załączniku nr 2 kolory poszczególnych mebli są kolorami orientacyjnymi. Ze względu na prawa autorskie do projektu wyposażenia wnętrza, przed zrealizowaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Pracownią Projektową PROJEKTOR poszczególne kolory mebli. 5.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa, montaż mebli i wyposażenia do MULTICENTRUM przy ulicy Witosa 4 A, 16-400 Suwałki. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 6.Zamawiający wymaga aby dostarczone meble i wyposażenie spełniały wymagania pod względem BHP oraz posiadały Certyfikat higieniczności E-1. 7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 9.Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na całość zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach nr 40 1240 5211 1111 0010 5596 1274 w terminie do dnia 09.04.2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - musi być wniesione do Sekretariatu Biblioteki, ul. Emilii Plater 33A, 16-400 Suwałkach - pokój nr 13 przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bpsuwalki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach