Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2012-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 39.13.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Meble biurowe Przedmioty dodatkowe: CPV: 39.12.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Biurka i stoły CPV: 39.11.31.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Fotele CPV: 39.11.20.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Krzesła CPV: 39.14.31.22-7 Nazewnictwo wg CPV: Komody Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli do Urzędu Miejskiego w Elblągu. 1) biurek - 3 szt. 2) komód podbiurkowych - 3 szt. 3) dostawek do biurek - 3 szt. 4) komód wolnostojących - 2 szt. 5) stołów konferencyjnych - 2 szt. 5)1.mediaportów - 2 szt. (po jednym na każdym stole konferencyjnym) 6) stolika kawowego - 1 szt. 7) foteli konferencyjnych - 4 szt. 8) krzeseł konferencyjnych - 18 szt. 9) foteli - 4 szt. 10) krzeseł pracowniczych - 4 szt. 11) krzeseł dla petentów - 8 szt. 12) wieszaków stojących - 3 szt. Szczegółowy opis mebli i wymagane parametry oraz przykładowe rozwiązania przedstawione są w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego mebli bez uwag. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe. 4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane przedmioty spełnią wymagania Zamawiającego, w szczególności kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych umieszczonych na stronie internetowej przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku do formularza OFERTA ZAKRES I WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w kolumnie Producent, model oraz nr katalogowy wskazał producenta, model oraz nr katalogowy oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka przy ul. Rzepnikowskiego 9
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i montaż mebli wykonywanych na wymiar do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem
Dodano: 2016-03-11 - dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku.
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł, foteli obrotowych i podnóżków do Jednostki Realizującej Projekt: Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
Dodano: 2015-07-17 - Dostawę i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach
Dodano: 2015-07-08