Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor ogłasza przetarg
- Adres: 59-400 Jawor, ul. Myśliborska 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8711600, 8711675 , fax. 076 871602
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor
ul. Myśliborska 3 3
59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
tel. 076 8711600, 8711675, fax. 076 871602
REGON: 93102393100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadajaca osobowosci prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego oraz archiwum w budynkach na terenie siedziby Nadleśnictwa Jawor w Jaworze przy ul. Myśliborskiej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego oraz archiwum w budynkach na terenie siedziby Nadleśnictwa Jawor w Jaworze przy ul. Myśliborskiej obejmująca n/w zadania: Zadanie nr 1 - zakup/wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli w sali konferencyjnej oraz zapleczu kuchennym w siedzibie Nadleśnictwa Jawor przy ul. Myśliborskiej 3 w Jaworze zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Zadanie nr 2 - zakup/wykonanie i dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych w dwóch pomieszczeniach archiwum Nadleśnictwa Jawor przy ul. Myśliborskiej 3 w Jaworze zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 1. Przez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz dla sali konferencyjnej z zapleczem kuchennym (załącznik nr 1 do SWIZ) oraz opisem regałów do archiwum wraz z rzutami pomieszczeń (załącznik nr 2 i 12 do SWIZ) które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów, ilością oraz częścią graficzną. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. b) W przypadku użytych w projekcie wykonawczym nazw własnych należy rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi przy realizacji zamówienia. c) Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli i urządzeń ze stali nierdzewnej oraz ciągów wydawczych systemów szybkiej obsługi i urządzeń chłodniczych do budynku Domu Studenckiego T-19 Politechniki Wrocławskiej mieszczącego się przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu - ZP/BZP/106/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawę mebli i wyposażenia do obiektu przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 17 w Wałbrzychu na potrzeby przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa leżaczków i materacyków do żłobka nr 3 przy ulicy Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-30/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa leżaczków, materacyków, prześcieradeł, ręczniczków do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-66/WZŻ/2015
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa stołów multimedialnych
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa leżaczków i materacyków do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2015.
Dodano: 2015-01-30 - ZAKUP MEBLI BIUROWYCH, WYPOSAŻENIA I REGAŁÓW DO WSOWL nr sprawy 69/PN/2014 o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EURO
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z rozmieszczeniem oraz montażem dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 25
Dodano: 2014-11-06