Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 04-133 Warszawa, Łukowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)8496013
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
Łukowska 25
04-133 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22)8496013
REGON: 38037087000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpow3.waw.pl oraz https://zpow3.bip.um.warszawa.pl/default.htm
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku przy ul. Łukowskiej 25. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku przy ul. Łukowskiej 25. 1. stolik okrągły niski średnica 75 cm - 13 sztuk; 2. stolik 120x80 - 7 sztuk; 3. stół 100x210 - 2 sztuk; 4. stół 80x160 - 5 sztuk; 5. biurko 140x80 lewe - 14 sztuk; 6. biurko 140x80 prawe - 1 sztuka; 7. biurko 140x80 z pomocnikiem po lewej stronie - 2 sztuki; 8. biurko 160x80 lewe – 4 sztuki; 9. biurko 160x80 z pomocnikiem po lewej stronie - 2 sztuki; 10. biurko 160x80 z pomocnikiem po prawej stronie - 3 sztuki; 11. biurko 180x80 z pomocnikiem po prawej stronie – 5 sztuk; 12. biurko 180x80 z pomocnikiem po lewej stronie - 1 sztuka; 13. szafka na drukarkę 120x60 – 7 sztuk ; 14. szafka na drukarkę 60x45 – 11 sztuk; 15. regał z szufladą h = 75 dł. 80 – 21 sztuk; 16. regał z szufladami h = 75 dł. 130 – 1 sztuka; 17. regał z półkami h= 220 – 13 sztuk; 18. biblioteczka na wymiar 104x45x273 – 1 sztuka; 19a. regał z wnęką pojedynczą - 11 sztuk; 19b. regał z wnęką podwójną poziomą - 11 sztuk; 19c. regał z wnęką podwójną pionową – 3 sztuki; 19d. regał zamykany - 41 sztuk; 19e. regał z szufladami na dole - 6 sztuk; 20. regał dopełniający (węższy) - 1 sztuka; 21. regał z pólkami niższy h=180 – 1 sztuka; 22. szafa na ubrania – 19 sztuk; 23. szafa na ubrania z półką – 14 sztuk; 24. szafa metalowa zamykana h 200 – 6 sztuk; 25. nadstawka do szafy metalowej – 3 sztuki; 26. szafka pielęgniarska na leki h 180 – 2 sztuki; 27. szafka pielęgniarska podwieszana - 1 sztuka; 28. kozetka - 1 sztuka; 29. stolik pielęgniarski – 1 sztuka; 30. krzesło – 74 sztuki; 31. fotel biurowy – 32 sztuki ; 32. fotel biurowy menadżerski – 2 sztuki; 33. fotel rekreacyjny – 25 sztuk; 34. lustro - 1 sztuka; 35. kanapa materiałowa – 3 sztuki; 36. pufa – 2 sztuki; 37. krzesło do salonu - 24 sztuki; 38. stolik kawowy – 1 sztuka; 39. stół do salonu – 2 sztuki; 40. komoda do salonu – 3 sztuki; 41. szafka RTV – 1 sztuka; 42. Szafa ubraniowa metalowa 2-segmentowa – 9 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 18 1030 1508 0000 0005 5006 3077, (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania: DA.2610.2.2019.BSz, na które zostało wpłacone wadium) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 119, 650.). 3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz.700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18