Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
REGON: 021545051 - Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018 2.3.Obiekty Wrocławskiego Zespołu Żłobków to: 1) Wrocławski Zespół Żłobków (administracja) ul. Fabryczna 15, Wrocław (53-609) 2) Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław (50-501) 2.4.Zamówienie składa się z: 4 szt. krzesła obrotowe; 1 szt. fotel obrotowy; 3 szt. biurko +szuflada na klawiaturę + osłona monitora; 3 szt. kontenerek. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie. Dane kontaktowe znajdują się w projekcie umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ (w §9 ust.1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy”; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 570) a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kompletu mebli do pomieszczeń biurowych i socjalnych w pomieszczeniach Oddziału Położniczo - Ginekologicznego.
Dodano: 2024-06-24 - Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary”
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej w Siechnicach”
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
Dodano: 2023-05-02 - Pierwsze wyposażenie Regionalnego Centrum Kultury Słowiańskiej w Sobótce - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2021-09-06 - Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy oraz montażu mebli do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”
Dodano: 2021-03-11