Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO BUDYNKU BIUROWEGO (SIEDZIBA NADLEŚNICTWA JAWOR) W JAWORZE PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ 3

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Myśliborska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8711600, 8711675 , fax. 076 871602
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor
    ul. Myśliborska 3 3
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8711600, 8711675, fax. 076 871602
    REGON: 93102393100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO BUDYNKU BIUROWEGO (SIEDZIBA NADLEŚNICTWA JAWOR) W JAWORZE PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO BUDYNKU BIUROWEGO (SIEDZIBA NADLEŚNICTWA JAWOR) W JAWORZE PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ 3 zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ stanowiących wykaz mebli w pomieszczeniach oraz wymogi techniczne wykonania mebli. 1). Przez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem mebli w pomieszczeniach oraz opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz do budynku biurowego (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz zgodnie z rzutami pomieszczeń (załącznik nr 2 do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów oraz ilością. 2). Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. b) po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. 3. KOD CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wymagany okres gwarancji - 24 miesiące liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, płatność 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT. 5. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 71 2030 0045 1110 0000 0012 2890. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 13). 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.08.2012 r. do godz. 900 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach