Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 40-507 Katowice, ul. Francuska 78
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3593002 , fax. 032 3593001
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Francuska 78 78
40-507 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3593002, fax. 032 3593001
REGON: 27374789400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: jednorazowa dostawa wraz z montażem mebli biurowych w Oddziale Terenowym w Rybniku przy ul. Podmiejskiej oraz w Dyrekcji w Katowicach przy ul. Francuskiej 78 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach. Asortyment, ilość oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 (kalkulacja - formularz rzeczowo-cenowy) i 5 (opis techniczny) do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 1.4. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 dostawy z montażem, odpowiadające swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł brutto łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2 Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. 3.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3.1. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 3.2. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, załącznik Nr 1. 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem załącznika nr 2. 3) parafowany oraz podpisany na ostatniej stronie przez wykonawcę wzór umowy, z wykorzystaniem załącznika nr 3. 4) Formularz ilościowo- rzeczowy - kalkulacja cenowa- z wykorzystaniem załącznika nr 4. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. w postaci referencji wystawionych przez odbiorców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-06-22 - Elementy wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-04-18 - Zakup wraz z dostawą regałów magazynowych (E/19/DE/2016)
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wyposażenia meblowego (krzeseł obrotowych, taboretów, foteli)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-12-03 - Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa mebli medycznych - 2
Dodano: 2015-09-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa (wraz z montażem) mebli kuchennych do budynku nr 11 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa i montaż mebli cz. III
Dodano: 2015-06-05