Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
- Data zamieszczenia: 2014-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
ul. Malmeda 8 8
15-440 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
REGON: 00233317700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.mopr.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych, regałów archiwalnych oraz lekkich ścianek działowych z profili aluminiowych z wypełnieniem szklanym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostarczenie wraz z montażem przez Wykonawcę Zamawiającemu mebli biurowych, regałów archiwalnych oraz lekkich ścianek działowych z profili aluminiowych z wypełnieniem szklanym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, których szczegółowy opis z wyszczególnieniem asortymentu, wymiarów, ilości oraz wymagań ogólnych i opis techniczny został zawarty w: a) projekcie aranżacji wnętrz budynku MOPR w Białymstoku przy ul. Klepackiej, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wyposażenia budynku MOPR w Białymstoku, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ, c) spisie wyposażenia budynku MOPR w Białymstoku przy ul. Klepackiej, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz dokona montażu mebli biurowych, regałów archiwalnych oraz lekkich ścianek działowych z profili aluminiowych z wypełnieniem szklanym do budynku położonego w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (pakiety): a) Pakiet Nr 1 - dostawa i montaż mebli biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, b) Pakiet nr 2 - dostawa i montaż lekkich ścianek działowych z profili aluminiowych z wypełnieniem szklanym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, c) Pakiet nr 3 - demontaż, transport i ponowny montaż istniejących regałów przesuwnych korbowych i stacjonarnych oraz dostawa i montaż nowych regałów archiwalnych przesuwnych z napędem mechanicznym oraz regałów stacjonarnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 5. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych i odebranych odpowiednio mebli, lekkich ścianek działowych i regałów archiwalnych. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz budynku MOPR w Białymstoku przy ul. Klepackiej, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, specyfikacją techniczną wyposażenia budynku MOPR w Białymstoku, stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, spisem wyposażenia budynku MOPR w Białymstoku przy ul. Klepackiej, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, przepisami bhp i ppoż., wytycznymi niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych dostaw, a także ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w SIWZ i załącznikach do niej, w tym w szczególności ustalonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca będzie obowiązany do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umownych oraz do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym oraz autorem projektu na podstawie którego realizowane będzie niniejsze zamówienie. 9. Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia i wzajemne decyzje w tym zakresie uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym i wskazanym w treści umowy przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11.Informacja o rozwiązaniach równoważnych: a) przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych, b) w przypadku gdy w projekcie aranżacji wnętrz budynku MOPR w Białymstoku przy ul. Klepackiej, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, lub w specyfikacji technicznej wyposażenia budynku MOPR w Białymstoku, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ, zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych, i o walorach estetycznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej, c) zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej załączonej do niniejszej SIWZ, d) w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, tj. powinien wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, e) w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie w oparciu o kryteria wskazane powyżej. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, Zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. 12. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. b) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, c) Zamawiający zaleca - przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą dostarczane meble biurowe, lub lekkie ścianki działowe z profili aluminiowych z wypełnieniem szklanym, lub regały archiwalne, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w celu zapoznania się z warunkami wykonywania dostaw wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia. Uzyskane w ten sposób dodatkowe informacje będą przydatne do oceny zakresu prac, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 13. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, b) w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, c) jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) w przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez Podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.mopr.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-04-29 - SZP 3820 - 18/16 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU III PRYCHOGERTIATRII
Dodano: 2016-04-25 - AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: AZP/261/D/17/TIN/SWI/M1-Zakład Stomatologii Zintegrowanej/2016 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-02-26 - AZP/261/D/11/AZ-231/4/MEBLE-1/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa wyposażenia Kliniki Pediatrii i Nefrologii, Dziennego Oddziału Onkologicznego, Dziennego Oddziału Psychiatrycznego, pokoju socjalnego Kliniki Rehabilitacji oraz regałów magazynowych do archiwum dokumentacji medycznej PN-40/15/29
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15
Dodano: 2015-12-03 - AZP/261/D/116/AZ-231/4/MEBLE-5/2015 -dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-11-13