Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 113 048, fax. 914241545
REGON: 00053344600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych, przedszkolnych i pomocy dydaktycznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Przedszkola w Mierzynie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli biurowych i przedszkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Przedszkola Publicznego Nr 1 w Mierzynie, przy ul. Kolorowej 25. Pod pojęciem dostawy mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Montaż mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia powinien przebiegać ściśle według wymagań i zaleceń producenta. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w załączniku: - opis przedmiotu zamówienia, w tym: b) zestawienie mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia – kosztorys ślepy, c) karta kolorów wyposażenia, d) zabudowa meblowa kuchenna aneksu socjalnego – zestaw 1, e) zabudowa meblowa kuchenna pomieszczenia socjalnego – zestaw 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania pn. Dostawa i montaż mebli biurowych, przedszkolnych i pomocy dydaktycznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Przedszkola w Mierzynie” WKI.ZP.271.20.2020.AA”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) - w sekretariacie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003, I piętro, pokój nr 8, w godz. Poniedziałki: 8:30-16:30, wtorki – piątki: 7:00-15:00; w kopercie z dopiskiem: „Wadium do postępowania pn. Dostawa i montaż mebli biurowych, przedszkolnych i pomocy dydaktycznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Przedszkola w Mierzynie”, WKI.ZP.271.20.2020.AA”.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do SIWZ oraz tabele kalkulacyjne - załączniki nr 1a, 1b do oferty; 2) Oświadczenie własne wykonawcy, załącznik 2 i 3 do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-09-19 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-09-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na cztery części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-08-28 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Dodano: 2023-05-26 - „Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów – część 1”
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Słabosłyszących przy ul. Grzymińskiej 6 w Szczecinie
Dodano: 2023-01-23