Gmina Stare Babice ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
Rynek 32 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
REGON: 01327185500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia pomieszczeń socjalnych w meble kuchenne i sprzęt AGD w budynku komunalnym w Starych Babicach, przy ul. Rynek 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia pomieszczeń socjalnych w meble kuchenne i sprzęt AGD w budynku komunalnym w Starych Babicach ul. Rynek 21. Szczegółowy opis i zestawienie mebli i sprzętu AGD zawarte są w załączonej do SIWZ Instrukcji dla Wykonawców - Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli i sprzętu wymienionych w załączonym do SIWZ Załączniku Nr 2 - Instrukcji dla Wykonawców - szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi niezbędnymi do tego materiałami i systemami instalacyjnymi, oprogramowaniem i instrukcjami obsługi a także ich uruchomienia i przekazania do użytkowania Zamawiającej. 2.Inne obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia, co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającej w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego zestawu mebli i sprzętu, a także bezpłatnego świadczenia pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów z eksploatacją w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 2)Wykonawca złoży oświadczenie, że sprzęt oferowany przez niego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie zakupiony przez Wykonawcę w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na obszarze RP, co oznacza, że będzie sprzętem nowym, oryginalnym, posiadającym pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru RP. 3)Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć w czasie instalacji mebli i urządzeń. 4)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania dostaw i montażu urządzeń, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac montażowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiająca rezygnuje z wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie), tj. O niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 dostawy wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń biurowych w meble biurowe i socjalnych w meble kuchenne o wartości min. 100 000 zł każda dostawa. Zamawiająca uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wymienione systemy wystąpiły łącznie w minimum 2 dostawach lub minimum 2 razy oddzielnie w większej liczbie dostaw przy czyn w przypadku dostaw rozdzielnych (osobno meble biurowe, osobno meble kuchenne) dla mebli biurowych wartość każdej z wymaganych 2 dostaw musi być min. 80 000 zł, dla mebli kuchennych wartość każdej z wymaganych 2 dostaw musi być min. 20 000 zł. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tj. O niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 100 000,00 zł. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Załącznik nr 1 do Oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości, - co najmniej 100 000, 00 zł; 5) Formularz Nr 2 Doświadczenie Wykonawcy - Wykaz przynajmniej 2 dostaw wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń biurowych w meble biurowe i socjalnych w meble kuchenne o wartości min. 100 000 zł każda dostawa. Zamawiająca uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wymienione systemy wystąpiły łącznie w minimum 2 dostawach lub minimum 2 razy oddzielnie w większej liczbie dostaw przy czyn w przypadku dostaw rozdzielnych (osobno meble biurowe, osobno meble kuchenne) dla mebli biurowych wartość każdej z wymaganych 2 dostaw musi być min. 80 000 zł, dla mebli kuchennych wartość każdej z wymaganych 2 dostaw musi być min. 20 000 zł. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiająca, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Ten sam kurs Zamawiająca przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 5. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07