Przetargi.pl
dostawa drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych i podajników arkuszy A4

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 70/72
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8651935 , fax. 022 8644857
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Przybyszewskiego 70/72 70/72
    01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8651935, fax. 022 8644857
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych i podajników arkuszy A4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych i podajników A4: - drukarka laserowa dla formatu A4 małych grup roboczych - 35 szt, - kolorowa drukarka laserowa dla formatu A4 dla grup roboczych - 2 szt. - urządzenie wielofunkcyjne drukarka/skaner/kopiarka -8 szt. - urządzenie wielofunkcyjne drukarka/skaner/kopiarka kolorowa - 4 szt. - szybka drukarka laserowa - 1 szt. - dodatkowy podajnik arkuszy A4 (ilość uzależniona od zaoferowanej pojemności)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póżn. zm.). Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał minimum 2 (dwa) zamówienia na dostawę drukarek komputerowych lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min. 100.000,- zł brutto każde. Wykazane w załączniku do oferty zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 punkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa Pełnomocnik. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum). 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum) wykaz zrealizowanych zamówień - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy (konsorcjanci) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4) Wykaz zrealizowanych zamówień - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. Ponadto należy złożyć: 1) Ofertę - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa Pełnomocnik. 2) Formularz cenowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie formularz składa Pełnomocnik. 3) Parametry techniczno -eksploatacyjne: w przypadku podmiotów występujących wspólnie formularz składa Pełnomocnik. 4) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument, o którym w części III punkt 2 lit.c) d) siwz wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach