Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2018-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: „Wyposażenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i wyposażenia kuchennego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej zlokalizowanego na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego tj. w Łozienicy przy ul. Produkcyjnej 3. B. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 1) Część nr 1 pn.: „Dostawa i montaż mebli biurowych”; 2) Część nr 2 pn.: „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia kuchennego”. C. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do eksploatacji oraz spełniający wymagania bezpieczeństwa i higieny użytkowania wynikające z obowiązujących przepisów. D. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy (do Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w Łozienicy przy ul. Produkcyjnej 3) , rozładuje, wniesie, złoży i zamontuje przedmiot zamówienia, przestrzegając przy tym obowiązujących przepisów. E. Wykonawca odpowiada za to, aby montaż przedmiotu zamówienia był przeprowadzony przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia, jeżeli są wymagane na mocy prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Dla części nr 1 p.n.: „Dostawa i montaż mebli biurowych”: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, b) formularz cenowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.1.1. do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2.1. do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3.1. do SIWZ, e) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4.1. do SIWZ, f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dla części nr 2 p.n.: „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia kuchennego”: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.2. do SIWZ, b) formularz cenowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1.1.2. do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2.2. do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3.2. do SIWZ, e) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4.2. do SIWZ, f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb działalności gastronomicznej
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb uruchomienia bazy noclegowej dla grup zorganizowanych w celu uzyskania wiedzy przyrodniczej
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa umeblowania do pomieszczenia nr 326 w obiekcie UUS przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie oraz dostawa umeblowania do pomieszczeń nr 112,113,114 w obiekcie US przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2023-03-21 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby modernizacji Sali Muzealnej w Międzynarodowym Ośrodku Badań Interdyscyplinarnych w Kulicach w ramach projektu INT161
Dodano: 2022-11-10 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22