Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 36
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 855 37 69 , fax. 81 855 37 69
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie
ul. Lubelska 36 36
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 81 855 37 69, fax. 81 855 37 69
REGON: 43120599000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Mickiewicza w Lubartowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż do siedziby zamawiającego mebli biurowych: fotel pracowniczy obrotowy - 8 szt., krzesło biurowe - 20 szt., lada biblioteczna - 3 szt., regał na czasopisma - 3 szt., regał na książki - 90 szt., szafa aktowa - 4 szt., szafa aktowo - ubraniowa - 1 szt., wózek na książki - 2 szt., fotorama - 12 szt., - schodki składane - 2 szt. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia został zawarty w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, spełniały wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieśc wadium w wysokości: 1 300,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/41/2016 Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli
Dodano: 2016-06-13 - BZP/PN/39/2016 Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. OP-IV.272.38.2016.AMI
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę mebli biurowych, krzeseł i foteli.
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-14 - BZP/PN/27/2016 Sukcesywna dostawa i montaż mebli , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV.272.15.2016.AGP]
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.10.2016.AMI]
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, oraz dostawa i montaż biurowych krzeseł i foteli oraz wieszaków ubraniowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016r. - II części
Dodano: 2016-01-21