Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 81-265 Gdynia, ul. Grabowo
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
- Data zamieszczenia: 2020-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Grabowo 2
81-265 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
REGON: 28303320000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby MOPS w Gdyni. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ustawienie poszczególnych mebli biurowych zostało zawarte w załączniku nr 1a oraz załączniku nr 1b do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony i zamontowany w placówce MOPS w Gdyni: nowej siedzibie Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej nr 2 (dalej zwany DOPS2), mieszczącego się w Gdyni przy ul. Śmidowicza 49. Nowe pomieszczenia DOPS2 znajdują się na 1 piętrze budynku, wejście po 22 schodach. Budynek wyposażony jest w windę, którą Wykonawca będzie mógł wykorzystać do wniesienia przedmiotu zamówienia. Dostaw i montaż mebli biurowych odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa mebli do Przedszkola nr 10 w Sopocie
Dodano: 2023-02-20 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa i montaż mebli do nowego budynku biurowego Urzędu Gminy przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy(II)”
Dodano: 2022-11-06 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-06 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Dodano: 2022-08-05 - ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
Dodano: 2021-02-08