Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych i gabinetowych

Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 59 79 100, , fax. 22 31 41 670
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
    Jagiellońska 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 59 79 100, , fax. 22 31 41 670
    REGON: 15528910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych i gabinetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych i gabinetowych według asortymentu (dla części I i II w nawiasach podano liczbę sztuk przewidzianych w ramach prawa opcji): część I: 1. fotel obrotowy typ 1 – 71 szt. (8), 2. fotel obrotowy typ 2 – 100 szt. (61), 3. krzesło konferencyjne typ 1 – 29 szt. (5), 4. krzesło konferencyjne typ 2 - 28 szt. (15), 5. krzesło konferencyjne typ 3 – 30 szt.; część II: 1. szafa aktowa typ 1 – 86 szt. (17), 2. szafa aktowa typ 2 – 1 szt., 3. szafa aktowa typ 3 – 1 szt., 4. szafa aktowa (niska) – 16 szt., 5. nadstawka na szafę aktową – 49 szt. (12), 6. szafa garderobiana – 10 szt., 7. szafa metalowa typ 1 – 6 szt. (5), 8. szafa metalowa typ 2 – 2 szt., 9. szafa aktowa/regał otwarty - 8 szt. (1), 10. biurko pracownicze – 39 szt. (13), 11. biurko pomocnicze – 2 szt., 12. biurko komputerowe – 7 szt., 13. kontener mobilny – 32 szt. (17), 14. stolik okrągły – 13 szt. (10), 15. wieszak ubraniowy – 17 szt. (11), 16. stół seminaryjny/konferencyjny – 1 szt.; część III: 1. fotel obrotowy typ 1 – 41 szt., 2. fotel obrotowy typ 2 – 6 szt., 3. krzesło konferencyjne typ 1 – 79 szt.; część IV: 1. szafa aktowa – 14 szt., 2. nadstawka na szafę aktową – 3 szt., 3. szafa garderobiana – 1 szt., 4. szafa aktowa/regał otwarty - 1 szt., 5. biurko pracownicze – 9 szt., 6. kontener mobilny – 21 szt., 7. stolik okrągły – 1 szt., 8. wieszak ubraniowy – 6 szt., 9. stół seminaryjny/konferencyjny – 20 szt.; część V: 1. krzesło konferencyjne równoważne do krzesła Conversa na 4 nogach z zamkniętymi podłokietnikami – 17 szt., 2. stolik modułowy równoważny do stolika Tauko Modular Table LWM TR na drewnianych nogach 17 szt., 3. szafa aktowa z drzwiami płytowymi uchylnymi równoważna do szafy Easy Space – 2 szt., 4. stół konferencyjny z blatem w kształcie „beczki” równoważny do stołu Easy Space – 1 szt., 5. krzesło stacjonarne, gabinetowe równoważne do krzesła Sail-3-A na 4 nogach – 5 szt., 6. wieszak ubraniowy równoważny do wieszaka Arizona, metalowy, wolnostojący z minimum 4 ramionami do zawieszenia odzieży – 2 szt., 7. wieszak, uchwyt na torebkę – 15 szt.; część VI: 1. biurko podstawowe – 1 szt., 2. biurko pomocnicze z szafką - 1 szt., 3. kontener – 1 szt. (wymiary: wysokość: 51,5 cm, szerokość: 45 cm, głębokość: 45,5 cm), 4. regał – 2 szt. (wymiary: wysokość: 200 cm, szerokość: 76 cm, głębokość: 42 cm), 5. witryna – 1szt., 6. regał – 1 szt. (wymiary: wysokość: 200 cm, szerokość: 41 cm, głębokość: 42 cm), 7. szafa garderobiana – 1 szt., 8. stół konferencyjny – 1 szt., 9. końcówka – 3 szt., 10. regał na chłodziarkę – 1 szt., 11. fotel obrotowy – 1 szt., 12. biurko pracownicze – 1 szt. (wymiary: długość x szerokość: 160 cmx80 cm z płytą czołową 140x50 cm i wysokością regulowaną w granicach 62-82 cm), 13. biurko pracownicze – 2 szt. (wymiary: długość x szerokość: 140 cmx80 cm z płytą czołową 125x50 cm i wysokością regulowaną w granicach 62-82 cm), 14. biurko pomocnicze – 1 szt., 15. kontener – 3 szt. (wymiary: wysokość 54 cm, szerokość 43 cm, głębokość 60 cm), 16. szafa aktowa – 4 szt. (wymiary: wysokość 188 cm, szerokość 80 cm, głębokość 42 cm), 17. szafa aktowa – 1 szt. (wymiary: wysokość 114 cm, szerokość 80 cm, głębokość 42 cm), 18. szafa ubraniowa – 4 szt., 19. szafa aktowa półotwarta – 1 szt., 20. szafka niska z drzwiami przesuwanymi – 4 szt., 21. wieszak stojący – 1 szt., 22. biurko pracownicze – 1 szt. (wymiary: wysokość: 75 cm, szerokość: 160 cm, głębokość: 80 cm), 23. kontener – 1 szt. (wymiary: wysokość: 64 cm, szerokość: 43 cm, głębokość: 58 cm), 24. krzesło konferencyjne – 14 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach