Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 68 3284871
- Data zamieszczenia: 2013-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamenhofa 1 1
65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3270215, 3284870, fax. 68 3284871
REGON: 00103663200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp., w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp., w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykaz, ilość i opis mebli ujęte są w załączniku cenowym do Formularza ofertowego. Opis wykonania mebli: 1. Materiał, z którego meble mają być wykonane: płyta wiórowa o grubości 1,8 mm w kolorze Buk Bawaria (Symbol D 9200 PR) lub zgodnie z opisem widniejący przy konkretnym meblu. 2. Fronty mebli w kolorze Zielona Limonka (Symbol U 3112 PE) 3. Parametry i materiały powinny gwarantować dobrą jakość. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia własnym transportem i na własny koszt mebli do Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp. znajdującego się przy ul. Targowej 9; - rozładowania mebli, ich montażu przy użyciu własnych narzędzi i materiałów oraz rozstawienia ich w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp., w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; - dostarczenia protokołów zdawczo - odbiorczych mebli; - ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego. Meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mebli powstałe w czasie transportu. Realizacja przedmiotu umowy następuje przy wykorzystaniu materiałów, środków, produktów oraz narzędzi Wykonawcy. Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie 90 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa mebli; znak sprawy RA-TL-Z-39/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby nowych kierunków, znak sprawy: RA-TL-Z-15/2015
Dodano: 2015-09-17 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, foteli tapicerowanych, ławek siedziskowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa wraz z montażem mebli do Sekcji Statystyki Medycznej i Rozliczeń oraz krzeseł na oddziały
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych do nowej siedziby Urzędu i Oddziału Celnego w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawę mebli biurowych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-11-12 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-09-26 - Dostawa oraz montaż wyposażenia biblioteki w Kargowej
Dodano: 2013-09-06