Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2711188, 2711069 , fax. 42 2711187
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych
    ul. Rzgowska 281/289
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2711188, 2711069, fax. 42 2711187
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Pakiet 1- KRZESŁA, FOTELE, SOFY (TAPICEROWANE)
    1.Krzesła gościnne tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 12 szt
    2.Krzesła gościnne tapicerowane ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 27 szt
    3.Krzesła konferencyjne tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 16 szt
    4.Fotele systemowe tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    5.Fotele systemowe tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    6.Pufa tapicerowana materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    7.Pufa tapicerowana ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    8.Stolik niski (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
    9.Fotele tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    10.Sofa z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4 szt
    11.Sofa narożna z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    12.Sofa z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
    Pakiet 2 - FOTELE OBROTOWE
    1.Fotel obrotowy tapicerowany materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 18 szt
    2.Fotel obrotowy tapicerowany ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
    3.Fotel gabinetowy tapicerowany materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    Pakiet 3 - KRZESŁA NIETAPICEROWANE
    1.Krzesła z tworzywa sztucznego (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 11 szt
    2.Krzesła dziecinne z tworzywa sztucznego (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4 szt
    Pakiet 4 - MEBLE (SZAFY, SZAFKI, STOŁY, STOLIKI, BIURKA, ZABUDOWA RECEPCYJNA)
    1.Stolik gościnny sr. 85 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    2.Stół/biurko 80x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1szt
    3.Stół/biurko 140x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4szt
    4.Stół/biurko 140x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
    5.Stół /biurko160x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2szt
    6.Stół/biurko 180x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    7.Stół narożnik (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
    8.Stół/biurko 100x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
    9.Stół/biurko 120x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    10.Stół/biurko 160x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    11. Stół/biurko180x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
    12.Front panel do biurka z pozycji 4 (140x80) (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    13. Kontener podbiurkowy (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 22 szt
    14.Biurko gabinetowe 180x210 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    15.Kontener podbiurkowy gabinetowy do biurka z pozycji 14 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    16.Front panel do biurka gabinetowego z pozycji 14 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    17.Szafka gabinetowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
    18.Szafka wisząca (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 39 szt
    19.Szafka wisząca narożna (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    20.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 24 szt
    21.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
    22.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
    23.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    24.Szafa niska (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
    25.Szafa ubraniowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 16 szt
    26.Szafa regał (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    27.Szafa ubraniowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) kompatybilna z zabudową kuchenna z Pakietu 5, pozycja 4. 1szt
    28.Zabudowa recepcyjna (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    Pakiet 5 - ZABUDOWY KUCHENNE
    1.Zabudowa kuchenna 120 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    2.Zabudowa kuchenna 140 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
    3.Zabudowa kuchenna 165 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    4.Zabudowa kuchenna 170 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    5.Zabudowa kuchenna 180 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
    6.Zabudowa kuchenna 200 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    7.Zabudowa kuchenna 260 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    8.Zabudowa kuchenna 270 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
    9Zabudowa kuchenna 280 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 6.632,85 PLN, słownie: sześć tysięcy sześćset trzydzieści dwa PLN 85/100. Łączna kwota wadium jest sumą kwot wadium na poszczególne pakiety Wadium z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
    Pakiet nr 1 - 1.709,82 Jeden tysiąc siedemset dziewięć PLN 82/100
    Pakiet nr 2 - 599,40 Pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć PLN 40/100
    Pakiet nr 3 - 62,40 Sześćdziesiąt dwa PLN 40/100
    Pakiet nr 4 - 3.211,23 Trzy tysiące dwieście jedenaście PLN 23/100
    Pakiet nr 5 - 1.050,00 Jeden tysiąc pięćdziesiąt PLN 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach