Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych 2710-05/11

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Nadleśna 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6473056, 6413027 , fax. 089 6473221
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miłomłyn
    ul. Nadleśna 9 9
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6473056, 6413027, fax. 089 6473221
    REGON: 51054965900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_milomlyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych 2710-05/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowychdo budynku siedziby Nadleśnictwa Miłomłyn, adres: ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn wraz z ich rozładunkiem, montażem i przeniesieniem do wskazanych pomieszczeń. 2. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik E do siwz 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania zał. A - Oferta - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6. Wymagania dotyczące gwarancji - Wymagana gwarancja jakości i rękojma na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Podane w opisach nazwy własne /pochodzenia/ producenta nie mają na celu naruszenie art. 29 ust. 2 i art. 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wskazanej normalizacji / specyfikacji technicznej / certyfikacji itp. Zamawiający dopuszcza normalizację / specyfikację techniczną / certyfikację równoważną na zasadach określonych art. 30 ust. 1-2, 4 ustawy PZP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego - BGŻ S.A. Oddział Ostróda 70 2030 0045 1110 0000 0045 4260 - z adnotacją: Dostawa i montaż mebli biurowych, wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do godz. 8:00 w dniu składania ofert znajdzie się ono na powyższym koncie bankowym Nadleśnictwa; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z póź. zm.); f) wpłacone do kasy w Nadleśnictwie Miłomłyn. Dokument ustanawiający wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do kasy zamawiającego do godz. 8.00 dnia składania ofert, natomiast kopię z potwierdzeniem złożenia do kasy z potwierdzeniem złożenia do kasy zamawiającego, należy złożyć z pozostałymi dokumentami przetargowymi. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjatkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawijący żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku roztrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawijącego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_milomlyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach