Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24 w Katowicach, wymienionych i opisanych w SIWZ. A. Meble biurowe: 1. Biurko kątowe typ 1- 2 szt. Blat biurka o wymiarach: krawędzie o dł. 160 cm, 80 cm, 120cm i 60 cm. Przejście pomiędzy dłuższą i krótszą częścią w formie łuku o promieniu 35 cm zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. W blacie biurka zamontowany przepust kablowy o średnicy 60 mm (umiejscowienie przepustu do ustalenia z Zamawiającym), wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze dobranym do koloru blatu. 2. Biurko kątowe typ 2 - 2 szt. Blat biurka o wymiarach: krawędzie o dł. 160 cm, 80 cm, 120cm i 60 cm. Przejście pomiędzy dłuższą i krótszą częścią w formie łuku o promieniu 35 cm zgodnie z załącznikiem nr 3b do SIWZ. W blacie biurka zamontowany przepust kablowy o średnicy 60 mm (umiejscowienie przepustu do ustalenia z Zamawiającym), wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze dobranym do koloru blatu. 3. Biurko kątowe typ 3 - 1 szt. Blat biurka o wymiarach: krawędzie o dł. 180 cm, 80 cm, 120 cm i 60 cm. Przejście pomiędzy dłuższą i krótszą częścią w formie łuku o promieniu 35 cm zgodnie z załącznikiem nr 3c do SIWZ. W blacie biurka zamontowany przepust kablowy o średnicy 60 mm (umiejscowienie przepustu do ustalenia z Zamawiającym), wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze dobranym do koloru blatu. 4. Przystawka konferencyjna- 4 szt. Przystawka do biurek opisanych w pkt. 1 i 2. Blat przystawki o wymiarach 120/60 cm montowany do blatu biurka za pomocą płaskownika łączącego krótszy bok dostawki z krawędzią biurka. Płaskownik montowany pod spodem blatu biurka i dostawki. Dostawka podparta za pomocą dwóch nóg metalowych 5. Blenda biurka typ 1 - 4 szt. Blenda do biurek typu 1 i 2 o wymiarach 144/42 cm. Blenda mocowana do dolnej części blatu biurek za pomocą metalowych kątowników. 6. Blenda biurka typ 2 - 1 szt. Blenda do biurka typu 3 o wymiarach 164/42 cm. Blenda mocowana do dolnej części blatu biurek za pomocą metalowych kątowników. 7. Przystawka konferencyjna kształtowa - 1 szt. Przystawka do biurka opisanego w pkt 3. Blat przystawki o wymiarach 120/96/80 cm o kształcie wskazanym w załączniku nr 3d do SIWZ montowany do blatu biurka za pomocą płaskownika łączącego krótszy bok dostawki z krawędzią biurka. Płaskownik montowany pod spodem blatu biurka i dostawki. Dostawka podparta za pomocą dwóch nóg metalowych. 8. Kontener dostawny (cztery szuflady) - 5 szt. Kontener o wysokości 72 cm, szerokości 43 cm i głębokości 60 cm, dopasowany do szerokości i wysokości biurek typu 1, 2 i 3. Kontener wyposażony w cztery szuflady wykonane z płyty pokrytej obustronnie warstwą melaminy. Czoła szuflad nakładane. Boki szuflad metalowe. Szuflady zamocowane do korpusu poprzez metalowe prowadnice rolkowe. Wysuw szuflad max. 75%. Kontener wyposażony w stopki. 9. Szafa na akta z drzwiami przesuwnymi - 4 szt. Szafa o szerokości 120 cm, głębokości 43 cm oraz wysokości 81,5 cm. Korpus szafy skręcany poprzez złącza mimośrodowe. Ściana tylna wykonana z płyty melaminowanej o grubości co najmniej 8 mm, wsuwana we wyfrezowany w całym korpusie szafy kanał oraz zaciśnięta poprzez stabilizatory ściany tylnej. Drzwi przesuwne wykonane z płyty o grubości nie mniejszej niż 18 mm. Szafa ustawiona na stopkach umożliwiających regulację wysokości mebla od wnętrza szafy. Szafa wyposażona w jedną półkę umieszczoną w sposób umożliwiający ustawienie dwóch rzędów segregatorów o standardowej wysokości formatu A4. Półka mocowana do korpusu poprzez złącza gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania oraz wytrzymałość statyczną szafy. Prowadnice metalowe zapewniające długotrwałe użytkowanie przy dużej intensywności użytkowania. Rolka plastikowa z metalowym łożyskiem. 10. Szafa aktowo - ubraniowa z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. Szafa o szerokości 120 cm, głębokości 43 cm oraz wysokości 188 cm. Korpus szafy skręcany poprzez złącza mimośrodowe. Ściana tylna wykonana z płyty melaminowanej o grubości co najmniej 8 mm, wsuwana we wyfrezowany w całym korpusie szafy kanał oraz zaciśnięta poprzez stabilizatory ściany tylnej. Drzwi przesuwne wykonane z płyty o grubości nie mniejszej niż 18 mm. Szafa ustawiona na stopkach umożliwiających regulację wysokości mebla od wnętrza szafy. Szafa podzielona na dwie przestrzenie, z których jedna przeznaczona na garderobę wyposażona w metalowy wysuwany drążek. Druga część szafy wyposażona w cztery półki umieszczone w sposób umożliwiający ustawienie pięciu rzędów segregatorów o standardowej wysokości formatu A4. Półki mocowane do korpusu poprzez złącza gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania oraz wytrzymałość statyczną szafy. Prowadnice metalowe zapewniające długotrwałe użytkowanie przy dużej intensywności użytkowania. Rolka plastikowa z metalowym łożyskiem. 11. Stół konferencyjny - 1 szt. Stół o długości 250 cm i szerokości 120 cm (100 cm) o kształcie wskazanym w załączniku nr 3e do SIWZ. 12. Regał otwarty - 1 szt. Regał o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 40/43/188 cm. Regał w kolorze drewna wiśni - Zamawiający wymaga by kolor oferowanych mebli był zbliżony do mebli w kolorze wiśni dworkowej D344 SE stanowiących wyposażenie sekretariatów. Regał wykonany z płyty wiórowej melaminowanej o grubości co najmniej 18 mm. Krawędzie wieńców i półki oklejone obrzeżem 2 mm lub grubszym. Ściana tylna wykonana z płyty o grubości co najmniej 3 mm w kolorze płyty melaminowanej. Korpus regału skręcany poprzez niklowane złącza mimośrodowe. Półki wykonane z płyty 18 mm i mocowane do korpusu poprzez złącza gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania oraz wytrzymałość statyczną szafy. W regale należy zamocować cztery półki umożliwiające ustawienie pięciu rzędów segregatorów o standardowej wysokości formatu A4. Wieniec górny o gr. co najmniej 25 mm i dolny o gr. co najmniej 18 mm nakładany. Regał ustawiony na metalowych stopkach umożliwiających regulację wysokości mebla od wewnątrz. Ściana tylna wsuwana we wyfrezowany w całym korpusie szafy kanał oraz zaciśnięta poprzez stabilizatory ściany tylnej. 13. Przystawka ? koła - 2 szt. Blat przystawki o promieniu 70 cm. Blat podparty nogą o średnicy 50 mm i wysokości 75 cm umożliwiające regulacje wysokości w zakresie 2 cm. Blat w kolorze drewna wiśni - Zamawiający wymaga by kolor oferowanych mebli był zbliżony do mebli w kolorze wiśni dworkowej D344 SE stanowiących wyposażenie sekretariatów. Blat przymocowany do biurek stanowiących wyposażenie sekretariatów w sposób zapewniający stabilność i bezpieczeństwo użytkowania. Parametry techniczne: - o ile nie zaznaczono inaczej wszystkie drzwi szaf, szafek i nadstawek muszą posiadać zamki patentowe montowane pod uchwytami, z funkcją ryglowania na górze i na dole. Kontenery muszą być wyposażone w zamki centralne. Do każdego zamka Wykonawca dostarczy co najmniej dwa komplety kluczy z oznaczonym indywidualnym numerem zamka, - wszystkie uchwyty do szaf i szuflad muszą być metalowe, w kolorze aluminium, o rozstawie 128 mm dwupunktowe, montowane za pomocą 2 tulei z gwintem wewnętrznym o przekroju okrągłym; jednakowe we wszystkich oferowanych meblach, - o ile nie zaznaczono inaczej wszystkie blaty biurek, blendy, kontenery na dokumenty oraz szafy będą w kolorze orzech aida tabak, - o ile nie zaznaczono inaczej blaty biurek, stołów, przystawek konferencyjnych, kontenerów oraz wieńce szaf i półki wykonane z: - trójwarstwowej płyty wiórowej pokrytej obustronnie warstwą melaminy (o grubości powłoki co najmniej - 0,1 mm), - o grubości minimum 25 mm i gęstości powyżej 650 kg/m3, - w klasie higieny E1. Powierzchnia płyty gładka, pozbawiona porów i posiadająca właściwości antyrefleksyjne. Wszystkie krawędzie zabezpieczone przed uszkodzeniem doklejkami z twardego ABS lub PVC w kolorze blatu o grubości nie mniejszej niż 2 mm. Krawędzie obrzeży zaokrąglone promieniem 2 mm. Blaty winny być odporne na działanie wysokich temperatur (do 180 st. C) oraz nie ulegające przebarwieniom pod działaniem takich substancji jak: tłuszcze, kawa/herbata, soki, środki czystości, - o ile nie zaznaczono inaczej blendy biurek, korpusy i czoła szuflad kontenerów oraz korpusy i drzwi szaf wykonane: - trójwarstwowej płyty wiórowej pokrytej obustronnie warstwą melaminy (o grubości powłoki co najmniej - 0,1 mm), - grubości minimum 18 mm i gęstości powyżej 750 kg/m3, - w klasie higieny E1. Powierzchnia płyty gładka, pozbawiona porów i posiadająca właściwości antyrefleksyjne. Wszystkie krawędzie zabezpieczone przed uszkodzeniem doklejkami z twardego ABS lub PVC w kolorze blatu o grubości nie mniejszej niż 2 mm. Krawędzie obrzeży zaokrąglone promieniem 2 mm, - o ile nie zaznaczono inaczej blaty biurek i stołu konferencyjnego zamocowane na metalowym stelażu ramowym wykonanym z kształtownika o wymiarach 40/20 mm gwarantującym sztywność i stabilność mebli. Do stelaża przymocowane nogi metalowe rurowe o wysokości 72 cm i średnicy 50 mm. Każda noga wyposażona w stopki regulacyjne w zakresie 2 cm. Nogi zastosowane we wszystkich oferowanych meblach muszą być jednakowe, - o ile nie zaznaczono inaczej elementy metalowe: nogi i stelaże będą malowane farbami proszkowymi w kolorze RAL 7045 lub zbliżonym, posiadającymi atest higieniczny dopuszczający kontakt malowanych powierzchni z żywnością, - o ile nie zaznaczono inaczej Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wymiarów mebli w granicach 2%, pod warunkiem zachowania proporcji i walorów funkcjonalnych oraz estetycznych mebli. UWAGA: W przypadku mebli oferowanych w pkt 12 i 13 Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23 w celu dobrania właściwej kolorystyki oferowanych mebli. Wizja może zostać zrealizowana w dni pracy urzędu w godzinach od 10.00 do 14.00 po uprzednim umówieniu. B. Krzesła biurowe i fotele obrotowe 1. Fotel obrotowy - 5 szt. - Podstawa pięcioramienna, wykonana z metalu w kolorze aluminium, o prostych ramionach, opadających pod kątem z miejsca osadzenia amortyzatora w stronę kółek, - Kółka jezdne o średnicy 6 cm przystosowane do twardych powierzchni, - Amortyzator z płynną regulacją wysokości siedziska w zakresie 46-56 cm, - Siedzisko tapicerowane materiałem wysokogatunkowym w kolorze szarym (popielatym), oparcie i zagłówek tapicerowane materiałem w kolorze pomarańczowym. Materiały wykorzystywane do tapicerowania foteli muszą się odznaczać wytrzymałością na ścieranie nie mniejszą niż 100 000 cykli w skali Martindale, - Mechanizm umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska w skali 5 stopniowej, - Siedzisko tapicerowane, profilowane, opadające z przodu, nie uciskające ud, - Możliwość regulacji głębokości siedziska w zakresie 6 cm, oraz głębokości i kąta nachylenia siedziska od +5 do - 30 stopni, z blokadą w pięciu pozycjach, - Oparcie wysokie w kształcie trapezu (u dołu szer. 42 cm, u góry szer. 47 cm), wyprofilowane - uwypuklone ku przodowi na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa, wyżej łagodnie przechodzi we wklęsłą powierzchnię, regulowana wysokość oparcia względem siedziska w zakresie 7 cm, tapicerowane z przodu, z tyłu maskownica plastikowa w kolorze czarnym, - Zagłówek tapicerowany, regulowana wysokość względem oparcia oraz kąt nachylenia, - Podłokietniki - plastikowy z miękką nakładką poliuretanową - oba elementy w kolorze czarnym, posiadający regulację w płaszczyźnie góra/dół, - Wymiary: - wysokość całkowita: regulowana w zakresie 117 - 138 cm, - wysokość siedziska : regulowana w zakresie 46 - 56 cm, - szerokość siedziska : 51 cm, - szerokość całkowita: 64 cm, - głębokość siedziska: 45 cm, - głębokość całkowita: 53 cm, regulowana w zakresie 6 cm. Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wielkości w zakresie 2%. 2.Krzesło konferencyjne 26 szt.: - Krzesło konferencyjne na czterech okrągłych nogach, umieszczonych na stelażu metalowym umieszczonym pod siedziskiem. Nogi i stelaż malowane proszkowo w kolorze aluminium. Siedzisko krzesła zabezpieczone od spodu osłoną zapobiegającą uszkadzaniu tapicerki podczas sztaplowania, - Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drzewa liściastego, tapicerowane, - Siedzisko tapicerowane materiałem wysokogatunkowym w kolorze pomarańczowym identycznym jak w fotelu obrotowym opisanym w pkt. 1. Materiały wykorzystywane do tapicerowania foteli muszą się odznaczać wytrzymałością na ścieranie nie mniejszą niż 100 000 cykli w skali Martindale, - Oparcie krzesła wykonane z polipropylenu w kolorze szarym zbliżonym do koloru obicia siedziska fotela obrotowego opisanego w pkt. 1, - Oparcie zamocowane do górnej części profili nóg tylnych oraz dodatkowo zabezpieczone płaskownikami w kolorze aluminium w dolnej części oparcia (po obu stronach), - Konstrukcja krzesła umożliwiająca sztaplowanie, - Wymiary krzesła: - wysokość całkowita: 85 cm, - wysokość siedziska: 48 cm, - głębokość siedziska: 46 cm, - szerokość całkowita: 50 cm, - szerokość siedziska: 45 cm, - głębokość całkowita: 51 cm. Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wielkości w zakresie 2%. II. Postanowienia wspólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone meble muszą być zgodne z Polskimi Normami PN-EN 527-1:2004, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 13761:2004, PN-EN 14073-2:2006 oraz muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 i ul. Reymonta 24 w Katowicach i zmontuje go oraz ustawi w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. c) Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana zostanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30. d) Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę oraz miejsce przekazania i zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. e) W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z SIWZ oraz warunkami umowy, Wykonawca uzupełni lub wymieni przedmiot zamówienia na zgodny z SIWZ oraz warunkami umowy, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zastrzeżeń. III. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, maksimum 120 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu bez zastrzeżeń. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. Zgłoszenie usterki nastąpi mailem lub faksem na nr Wykonawcy. 4. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 5. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.00. 6. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy poza siedzibę Zamawiającego, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za meble w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 7. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może wynieść do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. W tym czasie Wykonawca zapewni meble zastępcze o parametrach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż opisanych w SIWZ. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni wadliwe meble na nowe, posiadające identyczne wymiary, wykończenia i funkcjonalność jak meble, w których stwierdzono wady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia w dniach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach