Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli: a) biurek pracowniczych - 6 szt., b) półek pod klawiaturę - 6 szt., c) kontenerów z trzema szufladami - 6 szt., d) szafek biurowych dwudrzwiowych - 38 szt., e) nadstawek dwudrzwiowych montowanych na szafie opisanej w pkt d) - 30 szt., f) krzeseł biurowych obrotowych - 14 szt., wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23, wymienionych i opisanych w siwz. 1. Dostarczone meble muszą być zgodne z Polskimi Normami: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 13761:2004, PN-EN 14073-2:2006. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 2. W terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi kolorystykę mebli oraz próbki obić i kolorystykę oferowanych krzeseł. 3. Zamawiający zatwierdzi kolorystykę mebli oraz próbki obić i kolorystykę oferowanych krzeseł i foteli w terminie 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach i zmontuje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana zostanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru. 8.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na przedmiot zamówienia. Parametry techniczne: O ile nie zaznaczono inaczej wszystkie drzwi szaf, szafek i nadstawek muszą posiadać zamki patentowe montowane pod uchwytami, z funkcją ryglowania na górze i na dole. Kontenerki muszą być wyposażone w zamki centralne. Do każdego zamka Wykonawca dostarczy co najmniej dwa komplety kluczy. Wszystkie uchwyty do szaf i szuflad muszą być metalowe, dwupunktowe jednakowe we wszystkich oferowanych meblach. Wszystkie meble będą w kolorze drewna buku. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz z wszystkimi elementami. 2. W razie stwierdzenia braków lub dostarczenia mebli niezgodnych z zamówieniem, Wykonawca obowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany na meble zgodne z zamówieniem na własny koszt. 3. Zgłoszenie usterki nastąpi faksem na nr Wykonawcy. 4. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 5. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 6. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy poza siedzibę Zamawiającego, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za meble w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 7. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może wynieść do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni wadliwe meble na nowe, posiadające identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność jak meble opisane w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&grupaj=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/54/JP
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli do gabinetu i sekretariatu Prorektora ds. Marketingu oraz Działu ds. Organizacji i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie i dostawa mebli w ramach zadania kompleksowa termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji poprzez wymianę źródła ciepła w nowej siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Sobieskiego 3 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/49/EO
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/37/EO
Dodano: 2016-06-07