Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli: a) biurek pracowniczych - 6 szt., b) półek pod klawiaturę - 6 szt., c) kontenerów z trzema szufladami - 6 szt., d) szafek biurowych dwudrzwiowych - 38 szt., e) nadstawek dwudrzwiowych montowanych na szafie opisanej w pkt d) - 30 szt., f) krzeseł biurowych obrotowych - 14 szt., wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23, wymienionych i opisanych w siwz. 1. Dostarczone meble muszą być zgodne z Polskimi Normami: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 13761:2004, PN-EN 14073-2:2006. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 2. W terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi kolorystykę mebli oraz próbki obić i kolorystykę oferowanych krzeseł. 3. Zamawiający zatwierdzi kolorystykę mebli oraz próbki obić i kolorystykę oferowanych krzeseł i foteli w terminie 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach i zmontuje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana zostanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru. 8.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na przedmiot zamówienia. Parametry techniczne: O ile nie zaznaczono inaczej wszystkie drzwi szaf, szafek i nadstawek muszą posiadać zamki patentowe montowane pod uchwytami, z funkcją ryglowania na górze i na dole. Kontenerki muszą być wyposażone w zamki centralne. Do każdego zamka Wykonawca dostarczy co najmniej dwa komplety kluczy. Wszystkie uchwyty do szaf i szuflad muszą być metalowe, dwupunktowe jednakowe we wszystkich oferowanych meblach. Wszystkie meble będą w kolorze drewna buku. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz z wszystkimi elementami. 2. W razie stwierdzenia braków lub dostarczenia mebli niezgodnych z zamówieniem, Wykonawca obowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany na meble zgodne z zamówieniem na własny koszt. 3. Zgłoszenie usterki nastąpi faksem na nr Wykonawcy. 4. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 5. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 6. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy poza siedzibę Zamawiającego, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za meble w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 7. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może wynieść do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni wadliwe meble na nowe, posiadające identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność jak meble opisane w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&grupaj=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach