Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Walewska 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
REGON: 10445119000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż lamp solarnych przy budynkach mieszkalnych, obejmujące instalację oświetlenia chodników, alejek, ścieżek i podwórka w Warszawie na terenie: ul. Kordeckiego – Jugosłowiańskiej 10 – Brygady Pościgowej 2, 4 i 6 - działek 13/1 i 18/2,ul. Kirasjerów 4B i 6 - działka 24/5 administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lamp solarnych przy budynkach mieszkalnych, obejmujące instalację oświetlenia chodników, alejek, ścieżek i podwórka w Warszawie na terenie: ul. Kordeckiego – Jugosłowiańskiej 10 – Brygady Pościgowej 2, 4 i 6 - działek 13/1 i 18/2, ul. Kirasjerów 4B i 6 - działka 24/5 administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie. 2. na terenie działek nr 13/1, 18/2 i 24/5, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Praga – Południe w Warszawie. 3. Zakres prac określa STWiOR, opis przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ i obejmuje m.in.: 1) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, 2) wykonanie prac budowlano montażowych, 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego oświetlenia, 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 5. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 21.3. SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem instalacji elektrycznych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 7. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 8. Zakres prac elektrycznych przewidziany do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisany jest w STWiOR. 9. Wykonawca nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o pracę, druk ZUS RCA itp., z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w tym personelu Wykonawcy zatrudnionego na podstawie umowy cywilnoprawnej. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie uprawnień tego samego rodzaju i nie mniejsze niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 12. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) dowodów, o których mowa w pkt 28 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 5) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 6) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia ulicznego zewnętrznego na terenie Gminy Myszyniec
Dodano: 2024-07-29 - "Budowa oświetlenia na ulicy Jana Pawła II w Wyszkowie" w ramach " Budowy linii zasilających i oświetlenia ulicznego"
Dodano: 2024-07-09 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED NA TERENIE GMINY JABŁONNA- II ETAP
Dodano: 2024-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim”
Dodano: 2024-05-29 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
Dodano: 2024-05-13 - WILCZA GÓRA - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. JASNEJ.
Dodano: 2024-04-23 - Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
Dodano: 2024-02-19 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED UL. SKOWRONKOWA W SKIERDACH – II ETAP
Dodano: 2024-01-02 - Budowa punktów świetlnych w ulicy Wąskiej w Lesznie
Dodano: 2023-12-14 - Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2023-10-30