Zakład Karny w Starem Bornem ogłasza przetarg
- Adres: 76-020 Bobolice, Stare Borne 14
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 3180820 , fax. 0-94 318 76 80
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Starem Bornem
Stare Borne 14 14
76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 3180820, fax. 0-94 318 76 80
REGON: 00032098600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż kolektorów słonecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kolektorów słonecznych( CPV 09331100-9). Charakterystyka: płaskie kolektory słoneczne o łącznej powierzchni absorpcyjnej 90-110m2, wysoko selektywnej powłoce absorbera i sprawności optycznej nie mniejszej niż 82%; kolektory muszą współpracować z istniejącą instalacją C.W.U. zgodnie z zamieszczonym schematem kotłowni ZK w Starem Bornem, ponadto wykonawca dostosuje układ solarny do istniejących buforów(przełożenie przewodów w zbiornikach buforowych). Zamówienie obejmuje wszystkie pozostałe elementy instalacji solarnej i montażu wraz z ciepłomierzami. Kolektory zamontowane będą na dachu jednospadowym o kącie nachylenia 8% , spadek w kierunku północno-zachodnim. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia sprawozdania z badań proponowanego typu kolektora słonecznego przeprowadzonych przez akredytowana jednostkę zgodnie z norma PN-EN 12975-2 - pełne badania kolektora słonecznego. Po zakończeniu prac należy wykonać dokumentacje po wykonawczą.. Pozostałe wymagania: opis techniczny do układu solarnego w języku polskim wraz z wykazem użytych urządzeń; wykonawca przeszkoli personel do obsługi i konserwacji układu solarnego; okres gwarancji na układ solarny nie mniej niż 24 miesiące od daty zrealizowania dostawy ; zapewnienie obsługi przez serwis w siedzibie zamawiającego, w terminie 24 godzin od zgłoszenia awarii (zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełnienia warunków w oparciu o przedstawione dokumenty dokonana zostanie z formułą ; spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności ofert i w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlano-instalacyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 90m2 oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem informacji z załącznika nr 1; oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy -Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem informacji z załącznika nr 2; wypełniony formularz ofertowy według danych zawartych w załączniku nr 3; parafowany projekt umowy - czytelny podpis i pieczęć wykonawcy pod informacją- akceptuję warunki umowy- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; opis techniczny układu solarnego w języku polskim. Dokumenty powyższe mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Drawno
Dodano: 2015-04-24 - Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych, montaż pomp ciepła oraz modernizacja technologiczna kotłowni olejowej w Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Dodano: 2013-09-05 - Dostawa i montaż instalacji solarnej na potrzeby produkcji ciepłej wody użytkowej w 2 budynkach zaplecza sanitarnego na terenie ośrodka campingowego RELAX w Świnoujściu
Dodano: 2012-08-22 - Dostawa i montaż instalacji solarnej na potrzeby produkcji ciepłej wody użytkowej w 2 budynkach zaplecza sanitarnego na terenie ośrodka campingowego RELAX w Świnoujściu.
Dodano: 2012-07-09 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88 oraz Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27
Dodano: 2012-06-26 - Montaż instalacji kolektorów słonecznych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 4 oraz nr 5 Kołobrzegu w ramach realizacji zadania: Działania infrastruktury na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty
Dodano: 2012-06-18 - Modernizacja źródła ciepła z montażem kolektorów słonecznych i pompy ciepła w budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu, w ramach projektu pn. Rozwój bazy lokalowej Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu.
Dodano: 2010-04-29 - dostawa kolektorów słonecznych oraz montaż instalacji solarnej
Dodano: 2010-02-01 - Dostawa i budowa instalacji solarnej w układzie skojarzeniowym z kotłem gazowym w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Horeszków 17-27 w Szczecinie, wspomagającej produkcję ciepłej wody.
Dodano: 2009-07-17