Przetargi.pl
Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88 oraz Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
  • Data zamieszczenia: 2012-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16 16
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88 oraz Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA 2 ZADANIA: ZADANIE nr 1 Tytuł zadania: Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88 Zakres robót do wykonania: Budowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie oraz modernizację instalacji c.o. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac: b) Roboty budowlane: - remont w pomieszczeniu węzła cieplnego przy kotłowni budynku, -przebicie przepustów instalacji przez ściany i stropy między kondygnacyjne, -wykonanie posadzki z terakoty i okładziny ścian z glazury, -montaż konstrukcji wsporczej na dachu c) Roboty instalacyjne sanitarne polegające na: -montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 30 paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i c. w. u -modernizacja instalacji centralnego ogrzewania a w tym demontaż starej instalacji c. o i montaż nowej instancji c. o, przyłącza cieplne do budynku szkoły oraz do budynku warsztatów szkolnych -ulepszenie ciepłej wody użytkowej d) Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji c. w. u. e) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i montażu TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. ZADANIE nr 2 Tytuł zadania: Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27. Zakres robót do wykonania: Budowa instalacji solarnej wspomagającej kotłownię w celu przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac: a) Roboty budowlane polegające na: -remoncie pomieszczenia kotłowni - węzła cieplnego dla potrzeb instalacji solarnej, -likwidacja starego pokrycia dachu i zastąpienie go dachówką blaszaną systemową w kolorze ceglastym, -wykonaniu na dachu budynku konstrukcji wsporczej dla zespołu kolektorów słonecznych b) Roboty instalacyjne sanitarne polegające na: -montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 9 paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i cwu, -Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji cwu. d) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Jeżeli materiały lub urządzenia będą posiadały parametry gorsze od wymaganych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz, w którym poda parametry techniczne, oraz nazwę producenta. W powyższym ma zastosowanie art. 30 ust. 5 ustawy -prawa zamówień publicznych. 4. Dla realizacji zamówienia na powyższe zadania należy uwzględnić również niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia, b) poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku z realizacją budowy, c) dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób i sprawdzeń, przygotowanie kompletnej dokumentacji i niezbędnej do dopuszczenia z UDT oraz instrukcji eksploatacji zatwierdzonej przez ZAMAWIAJĄCEGO d) wywiezienie elementów pochodzących z rozbiórki w miejsce uzgodnione z Zamawiającym, potwierdzone protokołem przekazania do właściwego podmiotu, e) ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej niezbędnych do montażu instalacji, jej sprawdzenia i rozruchu. Ponoszenie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót będzie następować na podstawie porozumień Wykonawcy z Zamawiającym, f) Wykonywanie robót objętych niniejszym zamówieniem nie może utrudniać funkcjonowania szkoły placówki ani stwarzać zagrożenia dla uczniów wychowanków i pracowników g) przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zasad eksploatacji instalacji solarnej, czego potwierdzeniem będzie podpisane przez użytkownika ( Zespół Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie oraz Placówka Opiekuńczo- Wychowawcza Socjalizacyjna Dzieciowisko w Świdwinie) oświadczenie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium należy wnieść odpowiednio do części/zadania zamówienia: a) W przypadku składnia oferty tylko na jedną cześć to na: -Zadanie nr 1 należy odpowiednio wnieść wadium w wysokości 25 000zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy 00/100 złotych) -Zadanie nr 2 należy odpowiednio wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 1.2. Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Świdwinie nr 11 1240 3682 1111 0000 4200 9670 1.3. Dokument przelewu należy opisać odpowiednio do części/ zadania następująco: a) W przypadku składnia oferty tylko na jedną cześć to: Na Zadanie nr 1 należy opisać : Wadium - ZP.272.3.2012 ZSRCKP Na Zadanie nr 2 należy opisać: Wadium - ZP.272.3.2012 POWS Dzieciowisko 1.4. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 1.5. Dokument wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę. 1.6. Termin złożenia wadium - do dnia 10.07.2012r r. do godz. 9:00 1.7. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie oferty. 1.8. Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n w wypadkach: Niezwłocznie: - wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2. Utrata wadium. 2.1. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach