Przetargi.pl
dostawa i montaż klapy oddymiającej w budynku oddziału ginekologiczno - położniczego oraz rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż klapy oddymiającej w budynku oddziału ginekologiczno - położniczego oraz rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa niezbędnych urządzeń i elementów oraz wykonanie: a. montażu i instalacji 1 klapy oddymiającej w stropie dachu budynku, na klatce schodowej, b.rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej w budynku oddziału ginekologiczno.- położniczego Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27. 2. Wykonanie inwentaryzacji systemu sygnalizacji pożaru wraz z dokumentacją powykonawczą rozbudowanej instalacji w budynku oddziału ginekologiczno-położniczego Szpitala. 3. Wykonanie z materiałów własnych Wykonawcy linii napowietrznej sygnalizacji pożarowej pomiędzy budynkiem oddz. ginekologiczno-położniczego a lokalizacją funkcjonującej centralki pożarowej w portierni budynku głównego Szpitala
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. podane w SIWZ tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, 2. podane w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), 3. do oferty dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. podane w SIWZ tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, 2. podane w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), 3. do oferty dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na zastosowane urządz. i całość wykon. instalacji podany w miesiącach, liczony od daty podpis. protokołu bezusterkowego odbioru prac
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach