Przetargi.pl
Dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenia, placu zabaw oraz prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gmninnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem w ramach projektów pn. „Wsparcie na rzecz osób wykluczonych z rynku pracy w formie utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem” oraz „Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem”, z podziałem na części.

Gmina Ostrowite ogłasza przetarg

  • Adres: 62-402 Ostrowite, ul. Lipowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 765 121 , fax. 632 765 160
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowite
    ul. Lipowa 2
    62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie
    tel. 632 765 121, fax. 632 765 160
    REGON: 31101939000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenia, placu zabaw oraz prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gmninnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem w ramach projektów pn. „Wsparcie na rzecz osób wykluczonych z rynku pracy w formie utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem” oraz „Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem”, z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1.Przedmiotem zamówienia Wyposażenie i montaż placu zabaw- oraz zakup mebli i urządzeń do pomieszczeń Gminnego Klubu Dziecięcego wraz z zakupem pomocy do prowadzenie zajęć opiekuńczo wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektów pn. „Wsparcie na rzecz osób wykluczonych z rynku pracy w formie utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem” oraz „Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem”, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części wskazane w pkt 3.2 3.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenia Gminnego Klubu Dziecięcego , ul. Szkolna 4; 62-402 Ostrowitem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty. 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA — Wyposażenie i montaż placu zabaw przy Gminnym Klubie Dziecięcym w Ostrowitem, ul. Szkolna 4; 62-402 Ostrowite, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty oraz załączniku nr 6 do SIWZ - opis urządzeń i załącznik nr 7 do SIWZ - załącznik graficzny. 3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA — dostawa i montaż (jeśli dotyczy) pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gminnego Klubu Dziecięcego w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział 12. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 12.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 .pkt 12-23 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (w doniesieniu do Części I/II/III); Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej(w doniesieniu do Części I/II/III);: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. c) zdolności technicznej lub zawodowej(w doniesieniu do Części I/II/III);: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ; 13.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach