Przetargi.pl
Dostawa i montaż interaktywnych pomocy dydaktycznych

Gmina Unisław ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 686 87 10 , fax. 56 686 87 18
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
    ul. Parkowa 20
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 686 87 10, fax. 56 686 87 18
    REGON: 87111854300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż interaktywnych pomocy dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż interaktywnych pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Projektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) część nr 1 zamówienia pn.: „Dostawa i montaż interaktywnych tablic z projektorem ultra krótkoogniskowym”; 2) część nr 2 zamówienia pn.: „Dostawa i montaż magicznego dywanu - podłogi interaktywnej”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (2A-2B) w zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo dla osoby /osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach